close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 69
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 8 نفر
    بارديد ديروز : 3 نفر
    بازديد هفته : 13 نفر
    بازديد ماه : 423 نفر
    بازديد سال : 3016 نفر
    بازديد کلي : 16310 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    بازاریابی و فروش و نیز فعالیتهای تبلیغاتی می گردد. اين امتياز CRM سبب مي شود شركتها خيلي سريع به تغييرات شرايط بازار و ريسك سرمايه گذاري واكنش نشان دهند. بعنوان مثال دولت تصمیم می گیرد نرخ سود سپرده گذاری را افزایش دهد. یک شرکت مشاوره سرمایه گذاری می تواند از این فرصت استفاده کرده و با ترغیب آن دسته از مشتریان خود که تمایل کمتری به سرمایه گذاری با ریسک بالا دارند، سود بالایی را بدست آورد. 5) افزایش نرخ بازگشت سرمایهCRM نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را بالا می برد. شرکتهایی که از سیستم CRM استفاده میکنند گزارش هایی مبنی بر افزایش نرخ بازگشت سرمایه خود بین 5 تا 10 برابر نسبت به زمان قبل از پیاده سازی سیستم CRM داده اند. این افزایش بدلیل افزایش درآمد فروش و کاهش هزینه های بازاریابی و فروش بطور توامان است. CRM بر ارتقاء و توسعه مشتري تمركز دارد. CRM چرخه زندگي مشتري را اندازه مي گيردكه با معرفي مشتري به سازمان شروع شده و با دست كشيدن سازمان و این رابطه با مشتریان است.(23)بازاریابی رابطه مند فهم ومدیریت ارتباطات مشتریان و تامین کنندگان می‌باشد. (24)بازاریابی رابطه مند شناسایی، ایجاد، نگهداری و ارتقای روابط با مشتریان و ذی‌نفعان شرکت است که این امر از طریق ایجاد اعتماد در نتیجه عمل به تعهدات محقق می شود.(25)بازاریابی رابطه مند تلاش برای جلب مشارکت مشتریان ،تامین کنندگان و سایر ذی‌نفعان در فعالیتهای بازاریابی و توسعه شرکت است.بازاریابی رابطه مند به ایجاد روابط بلندمدت و متقابل با افراد و سازمانها و گروههای ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ ونگهداری آنهاست. در بین گروههای ذینفع، مشتــری مهمترین بوده و بازاریابی رابطه مند مشتـــــری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگر چه در ترازنامه شرکتها جایی ندارد اما درحقیقت از همه آن اقلام مهمتــر است. بازاریابــــی رابطه مند، صرفاً به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت تامین کننده مورد نظر گاهی در نقش یک پارتنر، مشتریان بالقوه ای را معرفی می کرد. پس از پیاده سازی سیستم PRM که مبتنی بر Microsoft Dynamics CRM 2011 بود، گزارشات تحلیلی که در اختیار ما قرار گرفت، حقایق شگفت انگیزی را برایمان آشکار کرد. بعنوان مثال مشخص شد که تعداد بسیار کمی مشتری بالقوه از طرف شرکت تامین کننده به ما معرفی شده است ضمن اینکه کمتر از یک درصد مشتریان بالقوه مشتری واقعی بوده اند. این یعنی اینکه این ارتباط برای ما نه تنها هیچ سودی نداشته، بلکه ضرر هم داشته است. بهمین دلیل خیلی زود موضع ما در برابر شرکت تامین کننده به موضع قوی تری تبدیل شد و توانستیم ارتباط با شرکت تامین کننده مورد نظر را با شرایط دلخواهمان وفق دهیم.یکی از بهترین سیستمهایی که تاکنون برای PRM و VRM تولید شده است، سیستم Dynamics CRM 2011 مایکروسافت می باشد که امکانات بسیار زیادی را در اختیار سازمانها قرار می دهد. شرکت مایکروسافت در کمپین های بازاریابی خود توضیح می این منافع مالی می‌تواند توسط رقبا تقلید شود و هیچ گونه تمایزی را به طور دائم برای شرکت به وجود نخواهد آورد.دومین رویکرد این است که علاوه بر منافع مالی به مشتریان منافع اجتماعی اعطا کرد. رویکرد سوم عبارت است از اضافه کردن پیوند های ساختاری به منافع مالی‌ و اجتماعی.(2)مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) فیلیپ کاتلر صاحب نطر نامی بازاریابی، مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) را بخشی از مفهوم کسب و کار الکترونیکی می داند که استفاده از ابزارها و سکوهای الکترونیکی را برای هدایت امور شرکت ها تشریح می کند و موسسات را قادر می سازد که به مشتریان خود سریع تر و دقیق تر، در دامنه زمانی و مکانی وسیع، و با هزینه کمتری، خدمات رسانی کرده، بتوان کالاها و خدمات به مشتری را سفارشی سازی و اختصاصی سازی کرد(Kolter). همچنین می توان ECRM را ابزار جذب و حفظ مشتریان ارزشمند از نظر اقتصادی، و دفع و حذف موارد غیر ارزشمند اقتصادی (Romano)؛ ترکیب نرم افزار،

    با آلوئه‌ورا در خانه رشد موی‌تان را تقویت کنید
    [ چهارشنبه 4 فروردين 1395 ] [ 13:29 ] [ ali ][ بازديد : 147 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    قیف فروش تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    اهداف CRM تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    نرم افزار مديريت crm تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابی تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
    رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    نحوه استفاده از نرم افزار crm تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟ تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 13

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو