close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 69
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 26 نفر
    بارديد ديروز : 0 نفر
    بازديد هفته : 32 نفر
    بازديد ماه : 32 نفر
    بازديد سال : 660 نفر
    بازديد کلي : 13954 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    سالیانه مبلغ 100 میلیون تومان باشد، چیزی در حدود 3.7 میلیون تومان کاهش هزینه خواهید داشت. شرکت Microsoft این امکان را فراهم آورده که با ارائه اطلاعات اندک بتوانید سود حاصل از پیاده سازی سیستم CRM را برای شرکت خود تخمین بزنید. برای استفاده از این امکان لطفا اینجا کلیک کنید. اگر شما مسئول فعالیتهای بازاریابی و فروش شرکت خود هستید، بسیار مهم است که نگاهی عمیق و دقیق به نحوه استفاده از سیستم CRM توسط کارکنان خود داشته باشید. بعبارت دیگر باید بطور موشکافانه نحوه استفاده از سیستم CRM را توسط کارکنان خود ارزیابی کنید. از ایشان (کارکنان خود) بپرسید " اطلاعات مربوط به اهداف مشتریان کجاست؟" آیا این اطلاعات درست جلوی چشمشان است یا در جایی دفن شده است؟ اگر سیستم CRM شما بیشتر روی اهداف فروش شرکت شما به جای اهداف مشتریانتان متمرکز شده است، وقت آن است که سیستم CRM خود را تغییر دهید.سیستم CRM شما می تواند برای کارکنان شرکت شما یک نعمت و یا یک مصیبت باید صورت پذیرد. اما اگر مشتریان ارتباط خود را ادامه می دهند، پس تلاشهای شرکت اثرگذار بوده است. شناسایی متریک های سودمندفهرست متریک های تکرارپذیر و عمل پذیر طولانی بوده و در بعضی موارد بستگی به سازمانی دارد که از این متریک ها استفاده می کند. سازمانها پیش از آنکه اقدام به انتخاب اینکه چه متریکی برای ردگیری مناسب است بکنند، باید ابتدا اهداف کسب و کارشان را موردنظر قرار دهند. اما در زیر فهرست کوتاهی از برخی متریک های ارزشمند مشتریان وجود دارد که با معیارهای تکرارپذیری و عمل پذیری همخوانی دارند.مدت زمان حفظ مشتریدرآمد به ازای هر مشتریهزینه جذب مشترینرخ فعالیت مشتریهزینه کالاهای فروخته شدهنرخ رضایتمندی مشتریارزش طول عمر مشترینرخ تبدیلبه خاطر داشته باشید که شاید هر یک از این متریک ها به تنهایی ارزشی نداشته باشند. ترکیب این متریک ها با اهداف سازمان است که می تواند برای ردگیری متریک های مشتری ارزش آفرین باشد. نکته مهم و ظریف این است که شما باید بازارهای بین المللی بیشتر شد.(نایت ولیچ 2002، سزنیکوتا2000).هنگامی که عملیات در خارج از کشور با ریسک بالایی به منظور محیط کسب وکار ناآشنا (ویاس و سوکون2003)پارامترهای جدید،افزایش در تعداد ابعاد شامل شد.امکانپذیری بیشتر و رقابت وسیع انجام می شود(سزنیکوتا2000).مجموع کیفیت بالا،به موقع بودن(بهنگام بودن)و اطلاعات مربوط به انتشار این اطلاعات در سازمان و استفاده آن برای مشارکت موفقیت شرکتهای صادراتی در بلند مدت.این اشاره دارد که شرکتهای صادراتی باید بازارمحور و سازمان یادگیرنده باشند.به دست آوردن و پاسخ به اطلاعات بازار و به طور ویژه ای در مفهوم بازاریابی صادرات اهمیت دارد.جایی که تغییرات در محیط بازار کلان خیلی سریع است که نیاز به اطلاعات و سودمندی را افزایش می دهد.استفاده از اطلاعات ،عدم قطعیت را در فرایند تصمیم گیری نسبت به بازارهای خارجی ،بهبود توانایی شرکت برای برآمدن فرصتها،تهدیدات در بازار صادرات و به طور متوالی شرکت رقابتی را کاهش می صنعتی به اطلاعات کمی نیاز دارند و به طور روتین خرید قبلی را تکرار می‌کنند. خریداران صنعتی و سازمانی در این حالت معیارهایی از قبیل تحویل سریع و کیفیت خوب و قیمت مناسب را در انتخاب عرضه کنندگان، مهم می‌شمارند. ب) خرید مجدد اصلاح شده (Modified rebuy) : در این حالت، تصمیم گیرندگان سازمان مشتری احساس می‌کنند که با تعدیل و تصحیح خرید قبلی می توانند به سود بیشتری برسند و یا اینکه موقعیتی که در آن شرکت خریدار، از خرید قبلی خود رضایت ندارد. در این حالت تصمیم گیرندگان نیاز به اطلاعات دارند اما نه به اندازه خرید جدید. ج) خرید جدید (new task): این موقعیت وقتی پیش می آید که شرکت بخواهد خط تولید کالای جدیدی را افتتاح کند و یا اینکه به موادی جدید نیاز داشته باشد. در این حالت، تصمیم گیرندگان در زمینه خرید تجربه قبلی ندارند و در این موقعیت بیش از همه مواقع نیاز به اطلاعات وجود دارد و مراحل زیادی هم باید گذرانده شود. در موقعیتها و سناریوهای خرید، درجه عدم

    کارهاي نرم افزار crm
    [ دوشنبه 31 خرداد 1395 ] [ 6:51 ] [ ali ][ بازديد : 172 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    قیف فروش تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    اهداف CRM تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    نرم افزار مديريت crm تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابی تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
    رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    نحوه استفاده از نرم افزار crm تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟ تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 13

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو