مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آمار مطالب
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریکل مطالب : 69
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریکل نظرات : 1

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آمار بازدید
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد امروز : 14 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبارديد ديروز : 0 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد هفته : 15 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد ماه : 153 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد سال : 1430 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد کلي : 30707 نفر

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری وضیعت آنلاین
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریافراد آنلاین : 3 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
ری در ۲۹ می شرکت کرده و آغاز شراکت جدیدشان را اعلام کردند. این دو شرکت اعلام داشتند که شراکت استراتژیک آن‌ها با هدف توسعه راهکارهای جدیدی توسعه یافته است که برنامه‌ها و پلتفرم‌های CRM شرکت salesforce.com را با برنامه‌های office و windows مایکروسافت ارتباط می دهد تا بهره وری مشتریانشان دوچندان شود. جید می‌توانید پیش بینی کنید که چه میزان فروش را باید انتظار داشته باشید تا بتوانید به تعداد مشتریان احتمالی دست پیدا کنید. در مرحله اول تا آنجا که می‌توانید اقدام به جذب مشتری احتمالی کنید تا قیفتان از همان اول پر بوده تا فروش تا آخر قیف ادامه داشته باشد.توجه داشتن به تعداد در مرحله اول قیف فروش عاملیک‌ها هستند که کارها و فعالیت‌های موجود را هدایت می‌کنند و اگر افرادی که مورد سنجش قرار می‌گیرند به این درک و فهم نرسند که متریک‌ها چه می‌باشند و چگونه مورد محاسبه قرار می‌گیرند، پس نمی‌توانند تأثیر خاصی بر روی رفتار خویش بگذارند.بخشی از فرایند ساده سازی این موضوع است که تعریف اصطلاحات واضح و قابل دهای مدلسازی مختلف، خروجی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند که می‌توان آن‌ها را تفسیر کرده و برای ارائه تخفیف مؤثر و به هنگام به کار برد. الگوریتم‌هایی که با استفاده از اطلاعات سیستم CRM مدل سازی شده‌اند، بیان می‌کند چه زمانی برای ارائه تخفیف مناسب بوده و چه زمانی نمی‌باشد. این قوانین به شیوه‌های متعدد بر مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

مشاهده پست مشابه : موسسه فرهنگی هنری و تبلیغاتی جهان هنر
[ چهارشنبه 1 بهمن 1393 ] [ 20:57 ] [ ali ][ بازديد : 242 ]
آخرين مطالب ارسالي
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریانتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری قیف فروشتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری اهداف CRMتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار مديريت crmتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابیتاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینهتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نحوه استفاده از نرم افزار crmتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
صفحات سایت
تعداد صفحات : 13

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو