close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 69
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 15 نفر
    بارديد ديروز : 0 نفر
    بازديد هفته : 21 نفر
    بازديد ماه : 21 نفر
    بازديد سال : 649 نفر
    بازديد کلي : 13943 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    مي تواند توانايي سازمان را در شناسايي مشتريان سود ده ارتقاء دهد. بر اساس اصل پارتو (20/80) 80 درصد درآمد و سود يك سازمان ناشي از 20 درصد مشتريان است. CRM مي تواند اين مشتريان را شناسايي كرده كه از آن طريق سازمان مي تواند تلاشهاي اصلي بازاريابي و فروش خود را روي آن دسته از مشتريان متمركز كند. اين كار هزينه بازاريابي شركت را كاهش مي دهد.براي تعيين دستيابي به اهداف شناسايي مشتريان سودده، قبل و بعد از اجراي CRM متوسط هزينه تقاضاي هر مشتري را مقايسه كنيد .بيشترين هزينه هاي ايجاد تقاضا مربوط به دستمزد نيروهاي فروش و موادبازاريابي مثل موارد تبليغاتي، پست مستقم و... است، اگر هزينه تقاضاي هر مشتري بعد از اجراي CRM كاهش يابد، شما مشتريان خود را درست انتخاب كرده ايد.CRM مديريت مؤثر اطلاعات را تسهل مي كند. نرم افزار CRM مي تواند سازگاري بين نرم افزارهاي مختلفي كه در دپارتمانهاي مختلف سازمان استفاده مي شود را تضمين كند. نرم افزار CRM اطلاعات مربوطه به دپارتمانهاي مختلف را يكپارچه مي نمايد. اين سبب مي شود كه سازمان بتواند واكنش سريعي به تغيرات بازار نشان دهد.براي دستيابي به اهداف مديريت اطلاعات، شما بايد ابتدا تشخيص دهيد چه نوع اطلاعاتي را در حال حاضر جمع مي كنيد. سپس، شما بايد تعيين كنيد چقدر اطلاعات شما در ساختن و مديريت ارتباط مشتري مؤثر است اگر نيست شما بايد اطلاعاتي كه شما استفاده نمي كنيد را تعيين كنيد بعلاوه اطلاعاتي كه شركت شما لازم دارد مثل تاريخچه مشتري، گرايشات صنعتي و استراتژيهاي رقيبان، درآخر بعد از اينكه CRM را اجراء كرديد، بايد مطمئن شويد كه اطلاعات بخوبي مديريت مي شوند.CRMمتد دقيقي از اندازه گيري موفقيت را فراهم مي كند. شركتهايي كه مشتريان جديد بدست مي آورند نمي توانند مشخص كنند كه چه كسي يا چه چيزي مشتريان را متقاعد كرده تا با شركت معامله كنند. CRM شركتها را در دستيابي به اين اطلاعات از طريق تحقيق ايميلي و پستي، تماسهاي متواضعانه، ويا نظر سنجي در وب سايت قادر می سازد. اين اطلاعات مي تواند در سازماندهي مجدد كمپينهاي بازاريابي استفاده شود و به مشتريان بهتر خدمت رساني گردد. يك الگو مبنا پياده سازي كنيد. Establish a Benchmarkروند کنوني بدون CRM شركت را تجزيه تحليل كنيد. با اينكار مي توانيد عملكرد خود را با زماني كه CRM پياده سازي مي شود مقايسه كنيد.تعيين كنيد تا چه حدي شركت موفقيت را اندازه گيري مي كند. يعد از اجراي CRM، اگر سطح مديريت موفقيت با زمان قبل از CRM يكي يا كمتر بود، بايد ساختار و توانمنديهاي ضبط و ثبت را دوباره ارزيابي نمائيد. CRM سبب افزایش سرعت تحلیل اطلاعات بدست آمده از فرآیندهای بازاریابی و فروش و نیز فعالیتهای تبلیغاتی می گردد. اين امتياز CRM سبب مي شود شركتها خيلي سريع به تغييرات شرايط بازار و ريسك سرمايه گذاري واكنش نشان دهند. بعنوان مثال دولت تصمیم می گیرد نرخ سود سپرده گذاری را افزایش دهد. یک شرکت مشاوره سرمایه گذاری می تواند از این فرصت استفاده کرده و با ترغیب آن دسته از مشتریان خود که تمایل کمتری به سرمایه گذاری با ریسک بالا دارند، سود بالایی را بدست آورد. CRM نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را بالا می برد. شرکتهایی که از سیستم CRM استفاده میکنند گزارش هایی مبنی بر افزایش نرخ بازگشت سرمایه خود بین 5 تا 10 برابر نسبت به زمان قبل از پیاده سازی سیستم CRM داده اند. این افزایش بدلیل افزایش درآمد فروش و کاهش هزینه های بازاریابی و فروش بطور توامان است.

    سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان
    [ پنجشنبه 11 دی 1393 ] [ 15:44 ] [ ali ][ بازديد : 226 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    قیف فروش تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    اهداف CRM تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    نرم افزار مديريت crm تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابی تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
    رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    نحوه استفاده از نرم افزار crm تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟ تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 13

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو