مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آمار مطالب
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریکل مطالب : 69
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریکل نظرات : 1

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آمار بازدید
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد امروز : 7 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبارديد ديروز : 0 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد هفته : 8 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد ماه : 146 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد سال : 1423 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد کلي : 30700 نفر

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری وضیعت آنلاین
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریافراد آنلاین : 4 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

مي تواند توانايي سازمان را در شناسايي مشتريان سود ده ارتقاء دهد. بر اساس اصل پارتو (20/80) 80 درصد درآمد و سود يك سازمان ناشي از 20 درصد مشتريان است. CRM مي تواند اين مشتريان را شناسايي كرده كه از آن طريق سازمان مي تواند تلاشهاي اصلي بازاريابي و فروش خود را روي آن دسته از مشتريان متمركز كند. اين كار هزينه بازاريابي شركت را كاهش مي دهد.براي تعيين دستيابي به اهداف شناسايي مشتريان سودده، قبل و بعد از اجراي CRM متوسط هزينه تقاضاي هر مشتري را مقايسه كنيد .بيشترين هزينه هاي ايجاد تقاضا مربوط به دستمزد نيروهاي فروش و موادبازاريابي مثل موارد تبليغاتي، پست مستقم و... است، اگر هزينه تقاضاي هر مشتري بعد از اجراي CRM كاهش يابد، شما مشتريان خود را درست انتخاب كرده ايد.CRM مديريت مؤثر اطلاعات را تسهل مي كند. نرم افزار CRM مي تواند سازگاري بين نرم افزارهاي مختلفي كه در دپارتمانهاي مختلف سازمان استفاده مي شود را تضمين كند. نرم افزار CRM اطلاعات مربوطه به دپارتمانهاي مختلف را يكپارچه مي نمايد. اين سبب مي شود كه سازمان بتواند واكنش سريعي به تغيرات بازار نشان دهد.براي دستيابي به اهداف مديريت اطلاعات، شما بايد ابتدا تشخيص دهيد چه نوع اطلاعاتي را در حال حاضر جمع مي كنيد. سپس، شما بايد تعيين كنيد چقدر اطلاعات شما در ساختن و مديريت ارتباط مشتري مؤثر است اگر نيست شما بايد اطلاعاتي كه شما استفاده نمي كنيد را تعيين كنيد بعلاوه اطلاعاتي كه شركت شما لازم دارد مثل تاريخچه مشتري، گرايشات صنعتي و استراتژيهاي رقيبان، درآخر بعد از اينكه CRM را اجراء كرديد، بايد مطمئن شويد كه اطلاعات بخوبي مديريت مي شوند.CRMمتد دقيقي از اندازه گيري موفقيت را فراهم مي كند. شركتهايي كه مشتريان جديد بدست مي آورند نمي توانند مشخص كنند كه چه كسي يا چه چيزي مشتريان را متقاعد كرده تا با شركت معامله كنند. CRM شركتها را در دستيابي به اين اطلاعات از طريق تحقيق ايميلي و پستي، تماسهاي متواضعانه، ويا نظر سنجي در وب سايت قادر می سازد. اين اطلاعات مي تواند در سازماندهي مجدد كمپينهاي بازاريابي استفاده شود و به مشتريان بهتر خدمت رساني گردد. يك الگو مبنا پياده سازي كنيد. Establish a Benchmarkروند کنوني بدون CRM شركت را تجزيه تحليل كنيد. با اينكار مي توانيد عملكرد خود را با زماني كه CRM پياده سازي مي شود مقايسه كنيد.تعيين كنيد تا چه حدي شركت موفقيت را اندازه گيري مي كند. يعد از اجراي CRM، اگر سطح مديريت موفقيت با زمان قبل از CRM يكي يا كمتر بود، بايد ساختار و توانمنديهاي ضبط و ثبت را دوباره ارزيابي نمائيد. CRM سبب افزایش سرعت تحلیل اطلاعات بدست آمده از فرآیندهای بازاریابی و فروش و نیز فعالیتهای تبلیغاتی می گردد. اين امتياز CRM سبب مي شود شركتها خيلي سريع به تغييرات شرايط بازار و ريسك سرمايه گذاري واكنش نشان دهند. بعنوان مثال دولت تصمیم می گیرد نرخ سود سپرده گذاری را افزایش دهد. یک شرکت مشاوره سرمایه گذاری می تواند از این فرصت استفاده کرده و با ترغیب آن دسته از مشتریان خود که تمایل کمتری به سرمایه گذاری با ریسک بالا دارند، سود بالایی را بدست آورد. CRM نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را بالا می برد. شرکتهایی که از سیستم CRM استفاده میکنند گزارش هایی مبنی بر افزایش نرخ بازگشت سرمایه خود بین 5 تا 10 برابر نسبت به زمان قبل از پیاده سازی سیستم CRM داده اند. این افزایش بدلیل افزایش درآمد فروش و کاهش هزینه های بازاریابی و فروش بطور توامان است.

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری



مشاهده پست مشابه : دانلود پایان نامه تدوین استراتژي براي شرکت همکاران سیستم تبریز
[ پنجشنبه 11 دی 1393 ] [ 15:44 ] [ ali ][ بازديد : 286 ]
آخرين مطالب ارسالي
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریانتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری قیف فروشتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری اهداف CRMتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار مديريت crmتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابیتاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینهتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نحوه استفاده از نرم افزار crmتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
صفحات سایت
تعداد صفحات : 13

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو