close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 69
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 86 نفر
    بارديد ديروز : 0 نفر
    بازديد هفته : 89 نفر
    بازديد ماه : 279 نفر
    بازديد سال : 907 نفر
    بازديد کلي : 14201 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    نیم پیام خود را به گروهی ا ز مشتریان هدف به درستی ارسال کنیم یکی از اصول و بنیان‌های بازاریابی به حساب می‌آید. پست الکترونیک ارسال این پیام را برای ما به مراتب آسان تر کرده است (و البته مردم نیز می‌توانند به راحتی آن‌ها را نادیده بگیرند.)واحد بازاریابی نیازمند عملیات درونی به خصوصی در سیستم CRM خود می‌باشد که بتواند مشتریان ر ا دسته بندی کرده و سپس پیام‌های هدفداری را به آن‌ها ارسال کند.استفاده از خدمات شرکت‌های ارسال کننده پست‌های الکترونیکی انبوه بسیار راحت‌تر است از اینکه بخواهیم این کار را از طریق دامنه‌های اینترنتی شرکت انجام دهیم. ارسال مستقیم پست الکترونیکی به چنین شرکت‌هایی روش بسیار کارآمدی به حساب می‌آید.پیگیری پاسخ پست‌های الکترونیکی همانطور که ارسال پست الکترونیکی برای پیاده سازی یک سیستم بازاریابی موفق دارای اهمیت است، اینکه بدانیم چه کسی به این پست‌های الکترونیکی پاسخ داده و یا حتی به آن توجه نموده است نیز دارای اهمیتی فوق العاده می‌باشد. پیگیری پاسخ و دریافت امری حیاتی به نظر می‌رسد. با داشتن این اطل اعات در سوابق هر یک از مشتریان CRM، پیگیری این موارد راحت‌تر خواهد شد. مطلب مرتبط: اگر این چالش‌ها را در کار خود دارید، CRM بهترین راه حل است. فرم‌های اینترنتی یکپارچه بر روی وب سایت شرکت مقدار حجیمی از صفحات اینترنتی وجود دارد که برای یک هدف ایجاد شده‌اند: جمع آوری سایی نمایید. به این مشکل اولویت داده و تیم خود را اصلاح نمایید و مطمئن شوید که رضایت مشتری برآورده خواهد شد.یک آیتم که شای د بخواهید به مجموعه ابزارهای خود اضافه کنید، مدیریت موارد تشریک مساعی همراه است. اگر تیم شما در شهرهای مختلف ساکن هستند و یا کارمندانی دارید که در خانه کار می‌کنند، این احتمال وجود دارد که بخواهند به صورت اشتراکی یک مورد فوری را از طریق دستگاه‌های همراهشان مورد بازبینی قرار دهند. مشارکت به موقع می‌ت واند کلید حل مسائل مشکل ساز باشد و در روند فرایند کاری این عامل می‌تواند باعث شود مشتریان با شما ادامه همکاری دهند.آنچه را که مشتریان نیاز دارند به صورت مداوم به آن‌ها عرضه کنیدبرای اینکه از وفاداری مشتریان اطمینان خاطر کسب کنید، باید همیشه در هر تعامل با شما تجربه مثبتی را کسب کنند. این موضوع فراتر از مساله فروش و پشتیبانی است. اگر مشتری شما پیگیر مسائلی نظیر صورتحساب یا ارسال کالا می‌باشد، از اینکه با کسب و کار شما تعامل دارد می‌بایست احساس لذت بخشی داشته باشد. به این مهم توجه داشته باشید که سیستم CRM خود را با سامانه برنامه ریزی منابع سازمانی یا (ERP (Enterprise Resource Planning مجهز کنید تا امر مدیریت منابع و حسابداری را پوشش دهید. با این کار تیم شما در یک نگاه می‌تواند ببیند که آیا صورتحساب پردازش شده و یا محصولی ارسال شده است یا خیر. اگر به کارمندانتان ااین متریک‌ها توسط هر شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما همین موضوع نیز حائز اهمیت است. اطلاعات سیستم CRM به قدری ارزشمند است که می‌تواند تمام فعالیت‌های فروش سازمان‌ها را فارغ از نوعشان مورد رصد قرار د هد. اطلاعات در اختیار شماست : کافیست از آن‌ها استفاده کنید. چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟ یک پیام با زمانبندی مناسب می‌تواند مسیر روابط فردی را تغییر دهد. همین مساله در مورد تجارت نیز صدق می‌کند، یک تخفیف در وقت مناسب می‌تواند سفارش‌هایی را به همراه داشته باشد که در دیگر زمان‌ها امکان رخ داد ن آن وجود ندارد. خوشبختانه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌تواند تمام اطلاعاتی که فروشندگان برای تحلیل الگوهای خرید مشتریان نیازمندند در اختیار آن‌ها قرار دهد. بنابراین شرکت می‌داند که چه زمانی برای ارائه تخفیف‌های مؤثر مناسب می‌باشد. دو موقعیت در کل دو زمان عمده و مشخص برای ارائه تخفیف وجود د ارد و البته موقعیت‌های متعددی نیز وجود دارد که شرکت‌ها نباید در آن مواقع اقدام به ارائه تخفیف کنند. در حالت ایده آل ارائه تخفیف باید چیزی باشد که مشتری احتمالی به آن علاقمند باشد – به این معنا که به خاطر قیمت دچار تردید شوند نه به خاطر ویژگی‌ها، رنگ، مد، یا دیگر موارد. در بهترین حالت این تخفیف باید به اندازه ای باشد که مشتری احتمالی را برای خرید اغوا کند نه اینکه بر روی درصد تخفیف چانه نیم پیام خود را به گروهی ا ز مشتریان هدف به درستی ارسال کنیم یکی از اصول و بنیان‌های بازاریابی به حساب می‌آید. پست الکترونیک ارسال این پیام را برای ما به مراتب آسان تر کرده است (و البته مردم نیز می‌توانند به راحتی آن‌ها را نادیده بگیرند.)واحد بازاریابی نیازمند عملیات درونی به خصوصی در سیستم CRM خود می‌باشد که بتواند مشتریان ر ا دسته بندی کرده و سپس پیام‌های هدفداری را به آن‌ها ارسال کند.استفاده از خدمات شرکت‌های ارسال کننده پست‌های الکترونیکی انبوه بسیار راحت‌تر است از اینکه بخواهیم این کار را از طریق دامنه‌های اینترنتی شرکت انجام دهیم. ارسال مستقیم پست الکترونیکی به چنین شرکت‌هایی روش بسیار کارآمدی به حساب می‌آید.پیگیری پاسخ پست‌های الکترونیکی همانطور که ارسال پست الکترونیکی برای پیاده سازی یک سیستم بازاریابی موفق دارای اهمیت است، اینکه بدانیم چه کسی به این پست‌های الکترونیکی پاسخ داده و یا حتی به آن توجه نموده است نیز دارای اهمیتی فوق العاده می‌باشد. پیگیری پاسخ و دریافت امری حیاتی به نظر می‌رسد. با داشتن این اطل اعات در سوابق هر یک از مشتریان CRM، پیگیری این موارد راحت‌تر خواهد شد. مطلب مرتبط: اگر این چالش‌ها را در کار خود دارید، CRM بهترین راه حل است. فرم‌های اینترنتی یکپارچه بر روی وب سایت شرکت مقدار حجیمی از صفحات اینترنتی وجود دارد که برای یک هدف ایجاد شده‌اند: جمع آوری

    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
    [ سه شنبه 28 بهمن 1393 ] [ 12:50 ] [ ali ][ بازديد : 143 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    قیف فروش تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    اهداف CRM تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    نرم افزار مديريت crm تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابی تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
    رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    نحوه استفاده از نرم افزار crm تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟ تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 13

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو