close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 69
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 13 نفر
    بارديد ديروز : 0 نفر
    بازديد هفته : 19 نفر
    بازديد ماه : 19 نفر
    بازديد سال : 647 نفر
    بازديد کلي : 13941 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    بازارهای امروزی بازاری سخت و پیچیده هستند. رقابت های شدید بسیاری از شرکت ها را مجبور کرده است که به دنبال روش هایی باشند تا خود را از بقیه جدا کرده و مشتریانشان را به هر نحوی نگه داشته و آنان را برای خرید دوباره تشویق کنند. حال سوال این است که کسب و کار شما در چنین محیطی چگونه می تواند وفاداری مشتریان را افزایش دهد؟ تمام کاری که باید بکنید این است که انتظارات آنها را برآورده ساخته و ارتباطتتان با آنها را تقویت کنید و اینجاست که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند به یاری شما بیاید. در ذیل به سه استراتژی اشاره می کنیم که می توانید از آنها برای افزایش رضایتمندی مشتریان سود برده و به صورت پیوسته محصولاتتان را طبق وعده به مشتریان ارائه دهید. با این کار قادر خواهید بود وفاداری مشتریان را در طولانی مدت تضمین نمایید.اگر می خواهید وفاداری مشتریانتان را به دست آورید، باید کاری کنید که ارتباط آنها با کسب و کار شما آسان شود. اگر قرار است آنها دنبال شما بگردند، هنگام خرید این کار برای آنها آسان و طبیعی نخواهد بود که آدرس شرکت شما را در ذهنشان به خاطر بسپرند. یکی از روش هایی که شما می توانید به این هدف دست پیدا کنید این است که یک رسانه اجتماعی فعال، دوستانه، قابل دسترس و تعاملی برای آنها ایجاد کنید تا باعث شود آنان در هر زمانی با شما ارتباط داشته باشند. کانال های اجتماعی خود را با نرم افزار CRM مرتبط سازید تا بتوانید به یک دید کلی از تعاملات مشتریان با کسب و کارتان دست پیدا کنید. سپس نمایندگان فروش و پشتیبانی شما با تمام اطلاعاتی که برای ارائه خدمات به موقع نیاز دارند تجهیز خواهند شد.یک محصول یا خدمات عالی می تواند مشتریان جدیدی را جذب کند، اما در اغلب اوقات این تجربه مثبت خدمات دهی به مشتریان است که می تواند آنان را به شما وفادار نگه دارد. کسب و کار شما چگونه می تواند تأثیر مثبت و ماندگار بر روی مشتریان داشته باشد؟ با بهره بردن از ابزار گزارش دهی سیستم CRM می توانید به صورت پیوسته و منظم کارایی بخش های پشتیبانی از مشتریان را نظارت و ارزیابی نمایید. اگر موارد خاصی وجود دارد که برطرف کردن آنها نیاز به زمانی طولانی دارد، باید یک فرایند درجا داشته باشید تا بتوانید به سرعت مشکل را شناسایی نمایید. به این مشکل اولویت داده و تیم خود را اصلاح نمایید و مطمئن شوید که رضایت مشتری برآورده خواهد شد.یک آیتم که شاید بخواهید به مجموعه ابزارهای خود اضافه کنید، مدیریت موارد تشریک مساعی همراه است. اگر تیم شما در شهرهای مختلف ساکن هستند و یا کارمندانی دارید که در خانه کار می کنند، این احتمال وجود دارد که بخواهند به صورت اشتراکی یک مورد فوری را از طریق دستگاه های همراهشان مورد بازبینی قرار دهند. مشارکت به موقع می تواند کلید حل مسائل مشکل ساز باشد و در روند فرایند کاری این عامل می تواند باعث شود مشتریان با شما ادامه همکاری دهند. برای اینکه از وفاداری مشتریان اطمینان خاطر کسب کنید، باید همیشه در هر تعامل با شما تجربه مثبتی را کسب کنند. این موضوع فراتر از مساله فروش و پشتیبانی است. اگر مشتری شما پیگیر مسائلی نظیر صورتحساب یا ارسال کالا می باشد، از اینکه با کسب و کار شما تعامل دارد می بایست احساس لذت بخشی داشته باشد. به این مهم توجه داشته باشید که سیستم CRM خود را با سامانه برنامه ریزی منابع سازمانی یا (ERP (Enterprise Resource Planning مجهز کنید تا امر مدیریت منابع و حسابداری را پوشش دهید. با این کار تیم شما در یک نگاه می تواند ببیند که آیا صورتحساب پردازش شده و یا محصولی ارسال شده است یا خیر. اگر به کارمندانتان این امکان را بدهید که بصورت مستقیم به این اطلاعات از طریق نرم افزار CRM دسترسی داشته باشند، می توانند با سرعت بیشتری به مشتریان پاسخ دهند. اعتبار و اعتماد کسب و کار شما نزد مشتریانتان حفظ خواهد شد زیرا آنان مشاهده خواهند کرد که بصورت مداوم خدماتی با کیفیت بالا به آنها عرضه می شود. در طولانی مدت، این تجربیات مثبت تبدیل به افزایش وفاداری مشتریان خواهد شد و آنها نیز از شما نزد دوستان و همکارانشان به نیکی یاد خواهند کرد.

    چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟
    [ پنجشنبه 11 دی 1393 ] [ 15:46 ] [ ali ][ بازديد : 255 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    قیف فروش تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    اهداف CRM تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    نرم افزار مديريت crm تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابی تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
    رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    نحوه استفاده از نرم افزار crm تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟ تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 13

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو