مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری |
|||
|
![]() می تواند از گزارشات، ابزار و امکانات تحلیلی استفاده نماید تا میزان پاسخ به فعالیتهای بازاریابی را ردیابی نمائید، میزان موفقیت و تاثیرگذاری کمپین را بسنجید و بودجه و هزینه هر کمپین را در هر زمان بررسی و مدیریت نمائید.با CRM شرکت می تواند ضمن شناسایی کانالهای ارتباطی تاثیرگذار و تحلیل بازخوردها، هزینه های بازاریابی و تبلیغات خود را نیز به طرز چشمگیری کاهش دهد. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید اینجا را ببینید : مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM تحلیل بازاریابیCRM به كارشناسان بازاریابی كمك میكند تا دركی از چگونگی عملكرد برنامههای بازاریابی و کمپینهای تبلیغاتی بهدست آورند. كارشناسان تبلیغاتی همچنین اطلاعات مورد نیاز خود در زمینه فهم ترجیهات مشتری و اطلاعات جمعیتشناختی را برای بخش بندی بازار مناسب بهدست میآورند. داشبورد بازاریابی اطلاعات روشنگر، عمیق و مدیریتی را برای مدیران و مسئولین سطح بالا فراهم می آورد. مدیریت فروش در تفاوتهاي آن با مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري پرداخته و در ادامه به بررسي نقش مديريت دانش در خلق ارزش در فرآيندهاي مديريت ارتباط با مشتري مي پردازيم و در نهايت به ارائه چارچوبي براي اجراي مديريت دانش مشتري مي پردازيم.مقدمهدر اقتصاد مبتني بر دانش امروز، مزيت رقابتي، بهطور فزايندهاي در تسهيل روندهاي اطلاعاتي انجام كار يافت ميشود تا در دسترسي به منابع و بازارهاي خاص. پس دانش و سرمايه فكري به عنوان مبناي اوليه دستيابي به شايستگيهاي اصلي و راهبردي براي عملكرد برتر مطرح ميشوند. در راستاي رسيدن به مزيت رقابتي پايدار نيز توجه به دانش موجود، چگونگي استفاده موثر از آن و ايجاد ساختاري براي استفاده از اطلاعات و دانش جديد امري مهم و حياتي شمرده ميشود که سازمانها بايد توجه ويژهاي به آن داشته باشند. مديريت ارتباط با مشتري از مباحثي است که در اقتصاد جهاني امروز، سازمانها را به دوباره انديشي در راهکارهاي برقراري ارتباط با دامنه وسيع مشتريان دهد.۵) انتخاب نمادهای مناسباز نخستین گامها در حل مسئله های ریاضی، تبدیل مسئله به صورتی نمادین می باشد . در انتخاب نمادها باید هر ایده کلی را لحاظ کرده و آن را بطورنمادین بیان کنیم . بی دقتی در انتخاب نمادها ممکن است به از بین رفتن یا مبهم شدن بعضی از روابط منجر شود .۶) استفاده از تقارنوجود تقارن در یک مسئله موجب می شود که با عملیات کمتری مسئله را به جواب برسانیم .۷) تجزیه به حالتهای ساده ترگاهی اوقات می توان یک مسئله را به تعدادی مسئله ساده تر و کوچکتر تبدیل کرد که هر کدام از این مسائل ساده تر را می توان جدا گانه در نظر گرفت.۸) کار عقب روندهکار عقب رونده یعنی اینکه نتیجه مورد نظر را مفروض گرفته شروع به استنتاج هایی از آن کنیم تا به یک مسئله حل شده برسیم . در این صورت گامهای معکوسی را در نظر بگیریم تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم .۹) بررسی نقیضاستفاده از تناقص یعنی مفروض گرفتن نادرستی حکم با استنتاج به نتیجه نا درست یا متناقضی رسیدن از ارتباط با مشترى، پيداكردن نيازهاى او، اصلاح آنها و در يك نگاه «مديريت روابط با مشترى» را دارد، امتياز بزرگى را براى خود ذخيره ساخته است.اصطلاح CRM يا «مديريت روابط با مشترى» مجموعه اى از اسلوبها، نرمافزارها و امكانات اينترنتى است كه به يك شركت امكان مديريت ساختيافته روابطاش با مشترى را مىدهد. بهعبارت ديگر فن مديريت روابط با مشترى، عبارت است از «پيادهسازى يك راهحل جامع كه با يكپارچه كردن افراد، فرآيندها و فناورى يك ارتباط بىنقص، بين تمام فعاليتهاى مربوط به مشترى برقرار مىكند، تا ارتباط ما را با تمام مشتريانمان بيشينه كند». بهعنوان مثال ممكن است شركتى يك بانكاطلاعاتى در مورد مشترياناش تهيه كند تا مديران، فروشندگان، ارائهكنندگان خدمات و حتى خود مشترى به اين اطلاعات دسترسى پيدا كرده و نيازهاى مشتريان و محصولات را با هم مقايسه كنند، محصولاتى كه مشتريان مختلف خريدهاند را ببينند و ... .***پيادهسازى سيستمهاى CRM پيچيده و ![]() مشاهده پست مشابه : گزارش کارآموزی شرکت صنعتی نیرومحرکه [ شنبه 16 آبان 1394 ] [ 16:30 ]
[ ali ][ بازديد : 157 ]
آخرين مطالب ارسالي
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 13
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی][ طراحي : قالب سبز] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir] |