close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 69
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 12 نفر
    بارديد ديروز : 0 نفر
    بازديد هفته : 15 نفر
    بازديد ماه : 205 نفر
    بازديد سال : 833 نفر
    بازديد کلي : 14127 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    ز اطلاعات CRM به دست آورند تا بتوانند عملیات فروش و بازاریابی را بهبود بخشند. مسلماً تنها بخشی از این متریک‌ها توسط هر شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما همین موضوع نیز حائز اهمیت است. اطلاعات سیستم CRM به قدری ارزشمند است که می‌تواند تمام فعالیت‌های فروش سازمان‌ها را فارغ از نوعشان مورد رصد قرار دمتریک‌ها ظاهری فریبنده داشته و این امکان وجود دارد که برای پیدا کردن بهترین متریک به راحتی در دام بیافتیم. اما در مورد متریک‌ها، بهترین بودن می‌تواند عامل خطرناک و مخربی باشد و ممکن است در هنگام پرداختن به موارد حاشیه ای به راحتی به دام بیافتید. آنچنانکه متریک‌های به دست آمده آنقدر پیچیده خواهند بوداشد اما اینکه بتوانیم ببینیم که افراد به چه نحوی بر روی این متریک تأثیر می‌گذارند کار بسیار دشواری است زیرا این متریک بسیار انتزاعی می‌باشد. برای این کار باید از سیستم‌هایی نظیر Microsoft CRM استفاده کرد تا بتوان در هر لحظه متریک‌ها را با دقت بالا کنترل نمود.مطلب مرتبط: سیستم CRM چه امکاناتی در اختیهای مدلسازی مختلف، خروجی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند که می‌توان آن‌ها را تفسیر کرده و برای ارائه تخفیف مؤثر و به هنگام به کار برد. الگوریتم‌هایی که با استفاده از اطلاعات سیستم CRM مدل سازی شده‌اند، بیان می‌کند چه زمانی برای ارائه تخفیف مناسب بوده و چه زمانی نمی‌باشد. این قوانین به شیوه‌های متعدد بر

    عملکرد نرم افزار crm
    [ چهارشنبه 8 بهمن 1393 ] [ 11:17 ] [ ali ][ بازديد : 153 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    قیف فروش تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    اهداف CRM تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    نرم افزار مديريت crm تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابی تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
    رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    نحوه استفاده از نرم افزار crm تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟ تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 13

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو