مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
از به دسترسی به اطلا عات CRM دارد. بانک اطلاعاتی CRM اگر همه اطلاعات را دارا نباشد اما بخش اعظمی از آن را در خود جای داده است. مدل پیشگویانه برای هدفمندسازی تخف...
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آمار مطالب
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریکل مطالب : 69
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریکل نظرات : 1

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آمار بازدید
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد امروز : 59 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبارديد ديروز : 0 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد هفته : 111 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد ماه : 198 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد سال : 1840 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد کلي : 31117 نفر

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری وضیعت آنلاین
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریافراد آنلاین : 14 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
یس‌های OneDrive for Business و Microsoft SharePoint Online نیز به‌صورت یکپارچه برای ذخیره سازی برای کاربران Salesforce عمل می‌کنند. همچنین این نرم افزار امکان کارکردن با برنامه Microsoft Outlook را نیز دارد. کاربران می‌توانند اطلاعات Salesforce خود را به Microsoft Excel وارد کنند. این شراکت برای Dynamics CRM چه معنایی را در بر دارد؟ مشتریانی که می‌خواهند اطلاعات CRM خود را به Salesforce منتقل کنند می‌توانند در مورد Starfish ETL تحقیق کنند، که هم اکنون نقشه از پیش طراحی شده ای را برای انتقال بین Salesforce و Microsoft Dynamics CRM آماده کرده تا عملیات انتقال به سهولت بیشتری صورت پذیرد. این نقشه این امکان را فراهم می‌آورد که اطلاعات Dynamics CRM نسخه‌های 4.0 ، 2011 و 2013 را به Salesforce وارد کند. ستون‌های سفارشی می‌بایست در این انتقال ایجاد شوند تا برنامه‌های به راحتی اجرا شوند، اما دستورالعمل‌های جزئی در داخل یک فایل instructions.txt ارائه شوند.لازم نیست که شما اطلاعاتتان را به طور کامل به Salesforce انتقال دهید ا ما این گزینه نیز موجود است. در این شراکت مشتری در صدر توجه قرار گرفته است و هدف نیز این است که قدرت عظیمی که Salesforce در بازار CRM دارد تا حد امکان افزایش یافته و مشتریان جدید جذب شوند.اهمیت عملکرد متقابلبا رشد روزافزون نیاز و تقاضا برای عملکرد متقابل بین برنامه‌هافزایش یافته و مشتریان جدید جذب شوند.اهمیت عملکرد متقابلبا رشد روزافزون نیاز و تقاضا برای عملکرد متقابل بین برنامه‌ها و پلتفرم‌های مختلف در محیط‌های م حاسباتی امروزی، مشتریان هر دو برنامه می‌توانند هم از طریق Salesforce1 و Salesforce به اطلاعات Office دسترسی پیدا کرده، آن‌ها را به اشتراک گذاشته و آن‌ها را ویرایش کنند. این امکان می‌تواند هر نوع نقص موجود بین شرکت‌ها را از بین ببرد. بر خلاف ابزارهای یکپارچه سازی third-partyکه پرهزینه هستند، این شراک ت جدید امکان یکپارچه سازی رایگان را برای مشترکین Office 365 فراهم آورده است. این شراکت برای "دزدیدن" مشتریان از طرف یکی از دو شرکت طراحی نشده است بلکه هدف آن گسترش پلتفرمی است که Salesforce می‌تواند در آن نصب شده و مورد استفاده قرار گیرد. در ۲۹ ماه می امسال، مایکروسافت با انعقاد قرارداد شراکت بلندمد ت با شرکت رقیبش salesforce.comدنیای مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM را شگفت زده کرد. ساتیا نادلا مدیر اجرایی مایکروسافت و مارک بنیوف رییس و مدیر اجرایی Salesforce.comدر یک نشست خبری در ۲۹ می شرکت کرده و آغاز شراکت جدیدشان را اعلام کردند. این دو شرکت اعلام داشتند که شراکت استراتژیک آن‌ها با هدف توسعه ر اهکارهای جدیدی توسعه یافته است که برنامه‌ها و پلتفرم‌های CRM شرکت salesforce.com را با برنامه‌های office و windows مایکروسافت ارتباط می دهد تاتتان را به طور کامل به Salesforce انتقال دهید اما این گزینه نیز موجود است. در این شراکت مشتری در صدر توجه قرار گرفته است و هدف نیز این است که قدرت عظیمی که Salesforce در باز ار CRM دارد تا حد امکان افزایش یافته و مشتریان جدید جذب شوند.اهمیت عملکرد متقابلبا رشد روزافزون نیاز و تقاضا برای عملکرد متقابل بین برنامه‌ها و پلتفرم‌های مختلف در محیط‌های محاسباتی امروزی، مشتریان هر دو برنامه می‌توانند هم از طریق Salesforce1 و Salesforce به اطلاعات Office دسترسی پیدا کرده، آن‌ها ر ا به اشتراک گذاشته و آن‌ها را ویرایش کنند. این امکان می‌تواند هر نوع نقص موجود بین شرکت‌ها را از بین ببرد. بر خلاف ابزارهای یکپارچه سازی third-partyکه پرهزینه هستند، این شراکت جدید امکان یکپارچه سازی رایگان را برای مشترکین Office 365 فراهم آورده است. این شراکت برای "دزدیدن" مشتریان از طرف یکی از دو شرکت طراحی نشده است بلکه هدف آن گسترش پلتفرمی است که Salesforce می‌تواند در آن نصب شده و مورد استفاده قرار گیرد. متریک‌های کلیدی فروش که از سیستم CRM به دست می‌آید مدیران فروش عاشق اعداد و ارقام هستند به خصوص میزان سهمیه فروش و درصد سهم اشخاص درفروش و گروه فروشندگان. سطوح کمیسیون، پاداش، مسافرت‌های کاری و خاتمه همکاری همگی بر مبنای یک عدد ساده قدرالسهم فروش محاسبه می‌شوند. با یک مدیریت اندک بر روی سیستم‌های مدیریت اتوماسیون را به آن اطلاق می‌کنند. برخی دیگر نیز CRM تحلیلی را به عنوان یک ماژول یا محصول جداگانه به فروش می‌رسانند. زمانیکه این مهم به عنوان یک آیتم مجزا به فروش می‌رسد، توسعه دهندگان بر روی قدرت تحلیلی و انعطاف پذیری آن تأکید خاصی کرده و ادعا دارند که شرکت‌ها می‌توانند انباره داده‌ها (Data mining) و مدل‌های پیشگویانه تحلیلی مختص به خود را داشته باشند. استفاده از هر دو روش می‌تواند تأثیر بسزایی بر روی کیفیت و کارآمدی سیستم بازاریابی داشته باشد. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM موارد دیگر در کنار این نیازها، واحدهای بازاریابی می‌توانند از ویژگی‌های دیگری استفاده کنند که در بسته اصلی هر سیستم CRM ای وجود ندارد. مانیتورین گ فعالیت‌های وب سایت، یکپارچه سازی شبکه‌های اجتماعی، ایجاد کمپین و پیگیری درآمد، پیگیری از طریق جریان‌های کاری فروش و منطق تخصیص هدایت سفارشی، نیازهای عمومی واحدهای بازاریابی در یک سیستم CRM می‌باشند. بازاریاب ها باید فهرستی از موارد موردنیازشان را دراختیار داشته باشند.بازاریابی برای یک سازمان مدرن بسیار حیاتی است. اما این امکان وجود دارد که بیش از حد فعالیتهای بازاریابی داشته باشید. شما همانطور که ممکن است محصولات و یا خدمات خود را کمتر بازاریابی کنید ممکن است افراط هم بکنید. عواقب ناشی از بازاریابی افراطی بسیار بدتر است. اگر شما کم بازاریابی کن مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

مشاهده پست مشابه : معرفی برنامه مدیریت چک های بانکی
[ يکشنبه 20 ارديبهشت 1394 ] [ 19:58 ] [ ali ][ بازديد : 242 ]
آخرين مطالب ارسالي
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریانتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری قیف فروشتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری اهداف CRMتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار مديريت crmتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابیتاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینهتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نحوه استفاده از نرم افزار crmتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
صفحات سایت
تعداد صفحات : 13

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو