مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری | |||
|
انتهای مسابقات3. پخش گزارش های خبری و تولیدی در طول برگزاری مسابقات و بعد از آن4. گزارش های خبری و تفسیری مطبوعاتی از زمان تصویب تا بعد از مسابقات 5. موارد قبل به نام حامی مالی از طریق رسانه ها و ثبت لوگو و آرم در مناطق مجاز سالن اعلام خواهد شد6. چاپ پوستر مسابقات با آرم و لوگوی حامی مالی به دو زبان فارسی و انگلیسی و پخش در سطح کشور و فدراسیون ها و کنفدراسیون جهانی 7. انعکاس لحظه به لحظه نتایج از سایت پارس اسکواش (سایت اختصاصی فدراسیون اسکواش) با اشاره به نام حامی مالی 8. انعکاس در سایت های فدراسیون جهانی و قاره ای و بویژه کشور هایی که در مسابقات نماینده دارند9. انعکاس در خبرنامه فدراسیون اسکواش با شرح کامل معرفی حامی مالی10. اهداء جوایز توسط نمایندگان حامی مالی 11. معرفی حامی مالی در مراسم افتتاحیه و احتتامیه مسابقات12. ارائه گواهی نامه سرمایه گذاری در ورزش اسکواش به حامی مالی به منظور امکان استفاده در خریداران ویژه خود تحویل دهند. همچنین بازاریابهای فعال در بازاریابی مستقیم، با استفاده از قدرت رایانه و داده¬های بسیار زیاد، میتوانند برای مشتریان خود بهترین مشتریان احتمالی را شناسایی کرده، در این راه از روش مقایسه هزینه و منفعت، استفاده می¬کنند. بازاریابهای تجاری به صورتی فزاینده، به پست مستقیم و بازاریابی از راه دور روی آورده¬اند و میکوشند به جای استفاده از نیروی فروش و تحمل هزینههای روزافزون این نیرو، فروشها را بدان¬گونه انجام دهند (کاتلر، 1383 :600)ضرورت استفاده از بازاریابی مستقیم در سالهای 1970 بازاریابی محصولات صنعتی به نسبت کم هزینه بود، در حالی که هزینه پردازش داده¬ها برای همه و حتی برای بزرگترین شرکتها هم خیلی گران بود. در اواخر سال 1980 ، اوضاع برعکس شد. هزینه های فروش و بازاریابی سنگین تر شد. علاوه بر این، محصولاتی که وارد بازارها می شدند و به صورت خیلی جزئی تغییر می کردند، روند آرامی را در پیش داشتند. امروزه چالش عمده شناخت اين علايم به همراه استفاده مجدد از اجزاى خزانه فناورى براى پيادهسازى CRM مىتواند صرفهجويى قابل توجهى در زمان و هزينه كند.سازمانها بايد به اين باور برسند كه CRM محكوم به شكست نيست. با شناخت نشانههاى اعلام خطر و اعمال عكسالعملهاى مناسب در برابر آنها مىتوان مسير حركت اشتباه CRM را قبل از انتهاى كار اصلاح كرد.اين نشانهها را مىتوان به سه دسته تقسيم كرد كه در مميزىها خود را نشان مىدهند:الف) افراد: مشخص كردن ريسكهاى فرهنگى-سازمانى مربوط به CRM، در قالب يك فن كسبوكار و راهكار فناوري.گرچه اكثر سازمانها به CRM در زمان طراحى، بهعنوان يك فن كسبوكار، متمركز روى مشترى نگاه مىكنند، نتايج تحقيقات اوليه نشاندهنده تبديل ديد »فن كسبوكار» به «پروژه فناورى» است كه اين امر با فقدان ملاحظات مربوط به نقشهاى سازمانى، تشديد مىشود.هشدارهاى انسانى عبارتند از:نبود پشتيبانى يا ميدان ديد اجرايي.تعدد پروژههاى جزيرهاى (معمولا در جهات قابليتهای آن معرفی شده است. چنانكه سيستم "hybrid" سرويس ميزبان ، مجتمعسازی جديدی را با نسخه back-end برنامههای ERP ارائه خواهد داد.Graf افزود كه به امتناع فروپاشی سرويس همچون كسانيكه شركت salesforce isolated.com رقيب را آزار دادهاند، بنگريد. سرويس جديد قابليت اجاره "قرنطينه" را عرضه میكند و با اين ويژگی به تمام سرويس ميزبان بمانند پيامد مشكلات مشتری واحد برخورد نخواهد كرد.قيمت سرويس برای هر كاربر ماهيانه 75 دلار آمريكاست و بايد به طور ساليانه پرداخت شود. اما مشتری میتواند هر زمان كه بخواهد انصراف دهد و هزينه ماههايی را كه از اين سرويس استفاده ننموده را استرداد نمايد.Aaron Nichots، مدير كل IT شركت Canada Post Corp در ايالت اتاوا كانادا، كاربر SAP ERP و CRM، پيشبينی میكند كه احتمالا سرويس ميزبان قابل اعتماد و معتبر خواهد شد اما وی اعلام نمود كه علاقمند به استفاده از اين سرويس نمیباشد.او گفت كه برای شركتی به حد و اندازه ماه، با مدیریت ارتباط با مشتری
[ دوشنبه 21 دی 1394 ] [ 23:55 ]
[ ali ][ بازديد : 134 ]
آخرين مطالب ارسالي
چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393 چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393 سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393 قیف فروش تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393 اهداف CRM تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393 نرم افزار مديريت crm تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابی تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 نحوه استفاده از نرم افزار crm تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟ تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
صفحات سایت
تعداد صفحات : 13
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |