مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری | |||
|
یابی را بهصورت عملی از هر مکانی امکان پذیر سازد. برنامههای آتی شامل دسترسی، به اشتراک گذاری و ویرایش عملکردهای محتوای Office در داخل Salesforce1 از طریق Office Mobile ، Office for iPad و Office 365 میباشد. سرویسهای OneDrive for Business و Microsoft SharePoint Online نیز بهصورت یکپارچه برای ذخیره سازی برای کاربران Salesforce عمل میکنند. همچنین این نرم افزار امکان کارکردن با برنامه Microsoft Outlook را نیز دارد. کاربران میتوانند اطلاعات Salesforce خود را به Microsoft Excel وارد کنند.این شراکت برای Dynamics CRM چه معنایی را در بر دارد؟ مشتریانی که میخواهند اطلاعات CRM خود را به Salesforceآنها کار کند. با فرض داشتن حجم کافی از فروش، میتوانیم تأثیر تغییرات را بر روی مناطق یا گروههای فروش مختلف تست کنیم تا ببینیم که آیا تغییر در رویهها میتواند میزان فروش را افزایش دهد؟سیستم CRM را برای گزارش دهی تنظیم کنید سیستم CRM و بانک اطلاعاتی آن اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد که بسیاری از شرکتها از مزایای آن اطلاعی ندارند. شرکتها قادرند صدها متریک از اطلاعات CRM به دست آورند تا بتوانند عملیات فروش و بازاریابی را بهبود بخشند. مسلماً تنها بخشی از این متریکها توسط هر شرکت مورد استفاده قرار میگیرد، اما همین موضوع نیز حائز اهمیت است. اطلاعات سیستم CRM به قدری ارزشمند است که میتواند تانتان بیش از حد مجاز تخفیف بدهید، آنها به این موضوع عادت کرده و در آینده نیز انتظار تخفیف از شما خواهند داشت. تحلیلهای پیشگویانه خط سیری را به شرکتها ارائه میدهند که چه زمانی بهترین موقع برای ارائه تخفیف به مشتریان بالقوه و بالفعل خواهد بود. در داخل سیستم CRM تاریخچه ارتباطات و خریدها موجود است. اگر به شیوه ای صحیح مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند، همین سوابق میتوانند ورودی موردنیاز شما برای ایجاد مدلهای پیشگویانه مناسب برای ارائه تخفیفهای هدفمند باشند.مطلب مرتبط: پیاده سازی CRM در جستجوی تعادل صحیح شرکتها میتوانند از الگوریتمهای مختلفی استفاده کنند. اینکه کدام فرآیند آماری و تحلیلی میبا کسب و کار شما آسان شود. اگر قرار است آنها دنبال شما بگردند، هنگام خرید این کار برای آنها آسان و طبیعی نخواهد بود که آدرس شرکت شما را در ذهنشان به خاطر به سپرند. یکی از روشهایی که شما میتوانید به این هدف دست پیدا کنید این است که یک رسانه اجتماعی فعال، دوستانه، قابل دسترس و تعاملی برای آنها ایجاد کنید تا باعث شود آنان در هر زمانی با شما ارتباط داشته باشند. کانالهای اجتماعی خود را با نرم افزار CRM مرتبط سازید تا بتوانید به یک دید کلی از تعاملات مشتریان با کسب و کارتان دست پیدا کنید. سپس نمایندگان فروش و پشتیبانی شما با تمام اطلاعاتی که برای ارائه خدمات به موقع نیاز دارند تجهیز خواهند شد کارهاي نرم افزار crm
[ جمعه 24 بهمن 1393 ] [ 23:16 ]
[ ali ][ بازديد : 144 ]
آخرين مطالب ارسالي
چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393 چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393 سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393 قیف فروش تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393 اهداف CRM تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393 نرم افزار مديريت crm تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابی تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 نحوه استفاده از نرم افزار crm تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟ تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
صفحات سایت
تعداد صفحات : 13
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |