close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 69
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 5 نفر
    بارديد ديروز : 0 نفر
    بازديد هفته : 11 نفر
    بازديد ماه : 11 نفر
    بازديد سال : 639 نفر
    بازديد کلي : 13933 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    زنی کنند. موقعیت دیگر زمانی است که می‌خواهیم مشتریان خود را حفظ کنیم. در این صورت تخفیف دادن توجیه پذیر است چرا که تداوم ارتباط با مشتریانمان را تضمین می‌کند. هدف چنین تخفیف‌هایی این است که بتوانیم خطوط جدیدی از کسب و کار را برای خود به دست آورده، مشتریانمان را در مقابل رقبا حفظ کرده و یا تنها حس گرفتن پاداش را به مشتریان القا کنیم. تخفیف‌های نامناسب در بسیاری از موارد، شرکت‌ها باید از ارائه تخفیف خودداری کنند. اگر مشتری می‌تواند همان خرید از شما را بدون تخفیف انجام دهد، پس هیچگاه اقدام به ارائه تخفیف نکنی د. اگر مشتری احتمالی با قیمت مشکلی ندارد اما به خاطر دلایل غیرمالی اقدام به خرید نمی‌کند، تخفیف می‌تواند ارزش محدودی داشته باشد. در این مورد یا موارد دیگر، تخفیف ممکن است به ارزش و اعتبار شرکت در نظر مشتریان آسیب جدی وارد کند.اگر به مشتریانتان بیش از حد مجاز تخفیف بدهید، آن‌ها به این موضوع عادت کرده و در آینده نیز انتظار تخفیف از شما خواهند داشت. تحلیل‌های پیشگویانه خط سیری را به شرکت‌ها ارائه می‌دهند که چه زمانی بهترین موقع برای ارائه تخفیف به مشتریان بالقوه و بالفعل خواهد بود. در داخل سیستم CRM تاریخچه ارتباطات و خریدها موجود است. اگر به شیوه ای صحیح مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند، همین سوابق می‌توانند ورودی موردنیاز شما برای ایجاد مدل‌های پیشگویانه مناسب برای ارائه تخفیف‌هاویرایش عملکردهای محتوای Office در داخل Salesforce1 از طریق Office Mobile ، Office for iPad و Office 365 می‌باشد. سرویس‌های OneDrive for Business و Microsoft SharePoint Online نیز به‌صورت یکپارچه برای ذخیره سازی برای کاربران Salesforce عمل می‌کنند. همچنین این نرم افزار امکان کارکردن با برنامه Microsoft Outlook را نیز دارد. کاربران می‌توانند اطلاعات Salesforce خود را به Microsoft Excel وارد کنند. این شراکت برای Dynamics CRM چه معنایی را در بر دارد؟ مشتریانی که می‌خواهند اطلاعات CRM خود را به Salesforce منتقل کنند می‌توانند در مورد Starfish ETL تحقیق کنند، که هم اکنون نقشه از پیش طراحی شده ای را برای انتقال بین Salesforce و Microsoft Dynamics CRM آماده کرده تا عملیات انتقال به سهولت بیشتری صورت پذیرد. این نقشه این امکان را فراهم می‌آورد که اطلاعات Dynamics CRM نسخه‌های 4.0 ، 2011 و 2013 را به Salesforce وارد کند. ستون‌های سفارشی می‌بایست در این انتقال ایجاد شوند تا برنامه‌های به راحتی اجرا شوند، اما دستورالعمل‌های جزئی در داخل یک فایل instructions.txt ارائه شوند.لازم نیست که شما اطلاعاتتان را به طور کامل به Salesforce انتقال دهید ا ما این گزینه نیز موجود است. در این شراکت مشتری در صدر توجه قرار گرفته است و هدف نیز این است که قدرت عظیمی که Salesforce در بازار CRM دارد تا حد امکاند.برای مثال، این مهم است که میزان حجم تماس مرکز تلفن Call Center خود را مدیریت کنید. متریک منطقی این است که هر نماینده خدما ت به مشتری (CSR (Customer Service Representative چه میزان زمان را برای هر تماس صرف می‌کند.متاسفانه متریک زمان باعث می‌شود که CSR ها خیلی سریع به تماس پایان داده و در اغلب اوقات مشتری را با سؤالات بی پاسخ رها کنند. این رویکرد نامناسب باعث آسیب زدن به میزان رضایت مشتری شده و می‌تواند رابطه موجود بین م شتریان را از بین ببرد.ک متریک خوب اهداف کسب و کار شما را پشتیبانی می‌کند درحالیکه متریک‌های بد در مقابل آن عمل کرده و متریک‌های متوسط یا غیرمرتبط نیز تنها زمان را هدر می‌دهند. همچنین متریک‌های خوب، شفاف و قابل درک هستند. بین متریک‌ها و نتایج موردانتظار باید رابطه ای مستقیم و واضح وجود داشته باشد. متریک‌ها ظاهری فریبنده داشته و این امکان وجود دارد که برای پیدا کردن بهترین متریک به راحتی در دام بیافتیم. اما در مورد متریک‌ها، بهترین بودن می‌تواند عامل خطرناک و مخربی باشد و ممکن است در هنگام پرداختن به موارد حاشیه ای به راحتی به دام بیافتید. آنچنانکه متریک‌های به دست آمده آنقدر پیچیده خواهند بود که هر کسی قادر به درک آن‌ها نخواهد بود. بدتر از همه اینکه اعمال تغییر در کارایی موردنظر منجر به ایجاد تغییر در متریک‌ها نخواهد شد. این عامل باعث می‌شود که مدیران و کسانی کهه موفقیتتان شود. از سوی دیگر انتخاب متریک‌های نامناسب و غلط می‌تواند باعث سردرگمی شما شده و مانع دستیابی شما به موفقیت در کسب و کارتان شود. د از واحد فروش، بخش بازاریابی دومین بخشی است که می‌تواند از سیس تم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) استفاده و یا از آن سوء استفاده کند. اکثر سیستم‌های CRM کارکردهای مبتنی بر بازاریابی و مختص به آن را به خوبی ارائه می‌دهند. هنوز هم برای بسیاری از سیستم‌های CRM، فرایندهای بازاریابی نوعی چاره اندیشی برای روندهای آتی به حساب می‌آید.اکثر شرکت‌ها هنگام خرید و یا تعویض یک سیستم CRM، به واحد فروش اجازه می‌دهند تا فرایند ارزیابی را انجام دهند. این کار جنبه‌های مثبت زیادی دارد. سیستم CRM مسلماً بیشترین تأثیر خود را بر روی عملیات فروش یک شرکت می‌گذارد. علاوه بر این، مدیریت فروش از طریق سیستم‌های CRM امری حیاتی به نظر می‌رسد.واحد بازاریابی نیز به همین موارد نیازمند است. د ر زیر به پنج کارکردی که اکثر واحدهای بازاریابی در سیستم CRM نیازمندند اشاره می‌کنیم و این درحالی است که این موارد در برخی سیستم‌ها مثل Microsoft CRM وجود دارد و هر سیستم CRM ای در بازار این امکانات را در اختیار شما نمی کذارد. یکپارچه سازی پست‌های الکترونیکی انبوه اینکه بتوانیم پیام خود را به گروهی ا ز مشتریان هدف به درستی ارسال کنیم یکی از اصول و بنیان‌های بازاریابی به حساب می‌آید. پست ا

    نرم افزار مديريت crm
    [ سه شنبه 5 اسفند 1393 ] [ 12:45 ] [ ali ][ بازديد : 123 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    قیف فروش تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    اهداف CRM تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    نرم افزار مديريت crm تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابی تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
    رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    نحوه استفاده از نرم افزار crm تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟ تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 13

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو