close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
    است. کل قیمت پرداخت شده برابر است با کل عایدی های دریافت شده توسط بازیگرانی که در فعالیتهای خلق ارزش سهیم بوده اند. ارزش خالص دریافتی بازیگران خلق ارزش نیز تفاو...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آمار مطالب
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریکل مطالب : 69
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریکل نظرات : 1

    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آمار بازدید
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد امروز : 37 نفر
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبارديد ديروز : 33 نفر
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد هفته : 38 نفر
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد ماه : 232 نفر
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد سال : 5223 نفر
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد کلي : 34500 نفر

    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری وضیعت آنلاین
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
    بسیار مهم است که اطلاعات و ارتباطات شما با این تامین کنندگان در یک سیستم یکپارچه نگهداری شده و دسته بندی شوند. معیارهای این دسته بندی می تواند بسیار متفاوت باشد. مثلا دسته بندی تامین کنندگان بر اساس سرعت تحویل مواد اولیه و یا دسته بندی شرکای تجاری بر اساس سود سالیانه ای که به شرکت شما می رسانند. دسترسی سریع و دقیق به این اطلاعات می تواند یک عامل موثر در موفقیت کسب و کار شما باشد. لازم است یک تجربه واقعی را با شما در میان بگذارم. شرکت ما چندین سال بود که فقط با یک تامین کننده در ارتباط بود و کلیه ملزومات پروژه های خود را از این شرکت خریداری می کرد. بدلیل سابقه زیاد این ارتباط و انحصاری که ایجاد شده بود، شرکت تامین کننده شرایط خاصی را نیز در فروش محصولات خود اعمال می کرد که برای شرکت ما بعنوان یک مشتری ثابت چندان رضایت بخش نبود. اما در شرکت ما این حس وجود داشت که از دست دادن این تامین کننده ممکن است ضررهای زیادی را ایجاد نماید. چرا که شرکت مشتری در نظام بانکی ایران انجام دادندکه نتیجه آن به شرح ذیل است :نقش مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های ایران و نقاط ضعف ، قوت ، اهداف و همچنین اثرات اجرایی نمودن آن و نقش محوری مشتری به عنوان رکن اساسی و حیاتی برای سرپا نگاه داشتن بانک مورد مطالعه و بررسی قرار داده است و به این نتیجه رسیده است بانکداری امروز شیوه‌های نو، بازاریابی و مشتری‌مداری موثر، ارائه تکنولوژی‌های نو، سرویس‌دهی و خدمات موردنظر مشتری را می‌طلبد که هر بانکی در این امور موفق‌تر عمل کند در بازار رقابتی موجب جذب منابع بالا و ماندگاری منابع و در نتیجه دوام و بقای دائمی آن بانک با بهره‌وری بالا خواهد شد. در بسیاری از موارد قطع رابطه مشتریان با بانک بخاطر برخورد نامناسب کارکنان است. باید برای تحقق فلسفه بازاریابی و مشتری‌گرایی به نیازهای کاری کارکنان و مخصوصاً باجه‌داران توجه نمود همچنین سیستم بانکی ایران باید خدمات مورد نیاز جامعه کنونی کشور را متناسب با ساختار بازار محوري و يا مديريت مشتري محور نام برده مي‏شود، براي مدت زمان طولاني اصطلاح متداول جهت بيان تمايل شركتها در برقراري ارتباط يك به يك مداوم و هميشگي با تمام مشتريان بوده است. در همين راستا مي‏توان به يک نکته مهم اذعان داشت كه شركتهايي كه موفق شده¬اند به‌صورت موثري مشتريان خود را جذب كرده، به آنها خدمات مورد نظر را به بهترين نحو ارائه داده و بهترين مشتريان خود را حفظ مي‌كنند تاثير مثبت اين امر را در انتهاي مسير سودآوري خود مشاهده كرده¬اند. با ظهور تجارت الكترونيك ( E-Commerce ) و شرايط اقتصادي نوين، توسعه ارتباطات قويتر با مشتريان از اهميت بيشتري برخوردار شده است. CRM يك استراتژي كاري با اين رويكرد است كه با مشتريان متناسب با شرايط و الگوهاي رفتاري آنها ارتباطي پايدار و بلندمدت كه براي هر دو طرف ايجاد ارزش افزوده كند، برقرار شود. معمولا استراتژي CRM مبتي بر چهار هدف اجرايي است:1. تشويق مشتريان ديگر شركتها يا مشتريان بالقوه به اولين خريد از جذب و حفظ مشتریان سودبخش است ، مدیریت ارتباط با مشتری نامیده می شود.مسلط ترین سرمایه گذاران در بحث مدیریت ارتباط با مشتری ،صنایع خدمت محور – عمدتا خدمات مالی مثل بانک ها،شرکت های بیمه،واسطه ها،خدمات فناوری اطلاعات،مهمانخانه ها،کالاهای مصرفی بادوام،بازاریابی بی واسطه،خرده فروشی و بخش وسایل ارتباطی می باشند. سازمان هایی چون Air-India ، ICICI Lombard, BPL Telecom, Standard Chartered Bankاز این ابزار بدرستی ، استفاده کرده اند و به مزیت دست یافته اند.تفاوت آن ها در روشی که مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان گسترش پیدا می کند است.آنچه که باعث تغییر آن ها می شود ترکیب تکنولوژی و پروسه ی بکارگرفته شده است.در Maruti ،شکایت مشتریان برای هر 10000 وسایل نقلیه ی تعمیر شده،یکی از مهم ترین اندازه گیری های توجه به مشتری بوده و یکی از جنبه های اصلی نظارت و دسته بندی عملکرد فروشندگان را تشکیل می دهد. عوامل کلیدی موفقیت در شرایط کشور مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

    مشاهده پست مشابه : گزارش کارآموزی شرکت صنعتی نیرومحرکه
    [ پنجشنبه 26 فروردين 1395 ] [ 23:30 ] [ ali ][ بازديد : 334 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریانتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری قیف فروشتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری اهداف CRMتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار مديريت crmتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابیتاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینهتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نحوه استفاده از نرم افزار crmتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 13

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو