|
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نیست. بهترین ابزاری که می توانید برای جمع آوری اطلاعات و ردگیری متریک ها داشته باشید، نرم افزار CRM است. با استفاده از یک نرم افزار قدرتمند نظیر نرم افزار Micro...
|
|||
|
|
سلسله مراتب ارزش مشتری نام دارد و همچنان که در شکل دو ملاحظه می شود ارزش مطلوب و مورد نظر مشتری در سه موقعیت منجر به رضایتمندی حاصل از ارزش دریافت شده توسط وی میشود.در این سلسله مراتب حرکت در دو جهت بالا به پایین و برعکس صورت می گیرد: زمانی مشتری به دنبال کالایی با یکسری ویژگیها و خصوصیات معین (که پیامدها و نتایج شناخته شده ای از مصرف آن کالا حاصل می شود)می رود تا به هدفی خاص رسیده یا به رفع یک نیاز مشخص موفق شود. اما گاهی هم مشتری کالایی را خریداری و مصرف می کند که نتایج مطلوبی در راستای رفع یکسری نیاز عایدش می شود و یاد می گیرد که از این پس برای رفع آن نیاز از این کالا استفاده کند؛ ارزشی که مشتری در هریک از این حالتها به کالا یا خدمت نسبت می دهد و رضایتمندی او در هر موقعیت با توجه به شکل دو متفاوت است. به طور کلی در مدل وسیله- نتیجه، ارزشی که مشتری به یک کالای خاص یا خدمت معین نسبت می دهد به این بستگی دارد که چگونه ترجیحات مشتری با فروشسیستم Microsoft CRM قابليت جامع مدیریت بازاريابي و فروش را براي برنامهريزي، بودجهبندي، اجرا و اندازهگيري موفقیت برنامه های بازاريابي و فروش فراهم ميآورد. Microsoft CRM امکانات بی نظیری از جمله دسته بندی مشتریان، توانمندیهای منحصربفرد در مدیریت کمپین، اطلاع رسانی به مشتریان هدف، تحلیلهای استراتژیک برای افزایش کارایی برنامه های بازاریابی، بالا بردن اثربخشی و پیگیری برنامه های بازاریابی در اختیار مدیریت بازاریابی سازمان شما قرار خواهد داد. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM رتبه بندی و دسته بندی مشتریانبسیاری از شرکتها مایل هستند تا مشتریان خود را رتبه بندی کرده و برنامه های خاصی را برای هر گروه از مشتریان خود داشته باشند. بعنوان مثال در نظر گرفتن تخفیف ویژه برای مشتریان خوش حساب و یا مشتریانی که میزان خرید بالایی داشته اند. گاهی ممکن است که شما نیاز داشته باشید مشتریان خود را با معیارهای مختلفی دسته بندی کنید. فروشسیستم Microsoft CRM قابليت جامع مدیریت بازاريابي و فروش را براي برنامهريزي، بودجهبندي، اجرا و اندازهگيري موفقیت برنامه های بازاريابي و فروش فراهم ميآورد. Microsoft CRM امکانات بی نظیری از جمله دسته بندی مشتریان، توانمندیهای منحصربفرد در مدیریت کمپین، اطلاع رسانی به مشتریان هدف، تحلیلهای استراتژیک برای افزایش کارایی برنامه های بازاریابی، بالا بردن اثربخشی و پیگیری برنامه های بازاریابی در اختیار مدیریت بازاریابی سازمان شما قرار خواهد داد. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM رتبه بندی و دسته بندی مشتریانبسیاری از شرکتها مایل هستند تا مشتریان خود را رتبه بندی کرده و برنامه های خاصی را برای هر گروه از مشتریان خود داشته باشند. بعنوان مثال در نظر گرفتن تخفیف ویژه برای مشتریان خوش حساب و یا مشتریانی که میزان خرید بالایی داشته اند. گاهی ممکن است که شما نیاز داشته باشید مشتریان خود را با معیارهای مختلفی دسته بندی کنید. كنند.ب. تدوين راهبردهاي CRMاين مرحله، شامل تعيين اهداف و نحوه استفاده از منابع لازم براي تعامل با مشتريان است. راهبرد CRM نگرشی را در مورد نحوه ايجاد ارتباط با مشتريان ارزشمند و نحوه ايجاد وفاداری در آنان فراهم ميآورد.گام اول تدوين استراتژیCRM، بخشبندی مشتريان در گروهها، تعيين اهداف و معيارهای سنجش براي هر بخش است. گام دوم، ارزيابي وضعيت پايگاه مشتری بهعنوان يك دارايی است. اين كار از طريق ترسيم نمودار قوتها و ارزش ارتباط با مشتريان در دو بعد ذیل صورت میگیرد:مشتری تا چه اندازه برای سازمان ارزشمند است؟مؤسسه تا چه اندازه برای مشتري ارزشمند است؟ پ. طراحی تجربه مشتریتجربه مشتری در هر تعامل با سازمان بر درآمدهای آينده تأثير میگذارد. يك تجربه ضعيف میتواند سازمان را با خطر از دستدادن برخی يا تمام مشتريان مواجه كند. اجزای سيستم بازخورد عملياتی، سبب افزايش آگاهی سازمان از شكايات مشتری شده، حل برخی از اين شكايات را ميسر میسازد. اين
مشاهده پست مشابه : گزارش کارآموزی شرکت صنعتی نیرومحرکه [ شنبه 26 دی 1394 ] [ 19:48 ]
[ ali ][ بازديد : 199 ]
آخرين مطالب ارسالي
چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریانتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
قیف فروشتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
اهداف CRMتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
نرم افزار مديريت crmتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابیتاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینهتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
نحوه استفاده از نرم افزار crmتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
صفحات سایت
تعداد صفحات : 13
|
||
| [ سرویس وبلاگ دهی][ طراحي : قالب سبز] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir] | |||