close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
    نیست. بهترین ابزاری که می توانید برای جمع آوری اطلاعات و ردگیری متریک ها داشته باشید، نرم افزار CRM است. با استفاده از یک نرم افزار قدرتمند نظیر نرم افزار Micro...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آمار مطالب
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریکل مطالب : 69
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریکل نظرات : 1

    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آمار بازدید
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد امروز : 79 نفر
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبارديد ديروز : 33 نفر
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد هفته : 80 نفر
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد ماه : 274 نفر
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد سال : 5265 نفر
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد کلي : 34542 نفر

    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری وضیعت آنلاین
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
    سلسله مراتب ارزش مشتری نام دارد و همچنان که در شکل دو ملاحظه می شود ارزش مطلوب و مورد نظر مشتری در سه موقعیت منجر به رضایتمندی حاصل از ارزش دریافت شده توسط وی می‌شود.در این سلسله مراتب حرکت در دو جهت بالا به پایین و برعکس صورت می گیرد: زمانی مشتری به دنبال کالایی با یکسری ویژگی‌ها و خصوصیات معین (که پیامدها و نتایج شناخته شده ای از مصرف آن کالا حاصل می شود)می رود تا به هدفی خاص رسیده یا به رفع یک نیاز مشخص موفق شود. اما گاهی هم مشتری کالایی را خریداری و مصرف می کند که نتایج مطلوبی در راستای رفع یکسری نیاز عایدش می شود و یاد می گیرد که از این پس برای رفع آن نیاز از این کالا استفاده کند؛ ارزشی که مشتری در هریک از این حالتها به کالا یا خدمت نسبت می دهد و رضایتمندی او در هر موقعیت با توجه به شکل دو متفاوت است. به طور کلی در مدل وسیله- نتیجه، ارزشی که مشتری به یک کالای خاص یا خدمت معین نسبت می دهد به این بستگی دارد که چگونه ترجیحات مشتری با فروشسیستم Microsoft CRM قابليت جامع مدیریت بازاريابي و فروش را براي برنامه‌ريزي، بودجه‌بندي، اجرا و اندازه‌گيري موفقیت برنامه های بازاريابي و فروش فراهم مي‌آورد. Microsoft CRM امکانات بی نظیری از جمله دسته بندی مشتریان، توانمندیهای منحصربفرد در مدیریت کمپین، اطلاع رسانی به مشتریان هدف، تحلیلهای استراتژیک برای افزایش کارایی برنامه های بازاریابی، بالا بردن اثربخشی و پیگیری برنامه های بازاریابی در اختیار مدیریت بازاریابی سازمان شما قرار خواهد داد. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM رتبه بندی و دسته بندی مشتریانبسیاری از شرکتها مایل هستند تا مشتریان خود را رتبه بندی کرده و برنامه های خاصی را برای هر گروه از مشتریان خود داشته باشند. بعنوان مثال در نظر گرفتن تخفیف ویژه برای مشتریان خوش حساب و یا مشتریانی که میزان خرید بالایی داشته اند. گاهی ممکن است که شما نیاز داشته باشید مشتریان خود را با معیارهای مختلفی دسته بندی کنید. فروشسیستم Microsoft CRM قابليت جامع مدیریت بازاريابي و فروش را براي برنامه‌ريزي، بودجه‌بندي، اجرا و اندازه‌گيري موفقیت برنامه های بازاريابي و فروش فراهم مي‌آورد. Microsoft CRM امکانات بی نظیری از جمله دسته بندی مشتریان، توانمندیهای منحصربفرد در مدیریت کمپین، اطلاع رسانی به مشتریان هدف، تحلیلهای استراتژیک برای افزایش کارایی برنامه های بازاریابی، بالا بردن اثربخشی و پیگیری برنامه های بازاریابی در اختیار مدیریت بازاریابی سازمان شما قرار خواهد داد. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM رتبه بندی و دسته بندی مشتریانبسیاری از شرکتها مایل هستند تا مشتریان خود را رتبه بندی کرده و برنامه های خاصی را برای هر گروه از مشتریان خود داشته باشند. بعنوان مثال در نظر گرفتن تخفیف ویژه برای مشتریان خوش حساب و یا مشتریانی که میزان خرید بالایی داشته اند. گاهی ممکن است که شما نیاز داشته باشید مشتریان خود را با معیارهای مختلفی دسته بندی کنید. كنند.ب. تدوين راهبردهاي CRMاين مرحله، شامل تعيين اهداف و نحوه استفاده از منابع لازم براي تعامل با مشتريان است. راهبرد CRM نگرشی را در مورد نحوه ايجاد ارتباط با مشتريان ارزشمند و نحوه ايجاد وفاداری در آنان فراهم مي‌آورد.گام اول تدوين استراتژیCRM، بخش‌بندی مشتريان در گروه‌ها، تعيين اهداف و معيارهای سنجش براي هر بخش است. گام دوم، ارزيابي وضعيت پايگاه مشتری به‌عنوان يك دارايی است. اين كار از طريق ترسيم نمودار قوت‌ها و ارزش ارتباط با مشتريان در دو بعد ذیل صورت میگیرد:مشتری تا چه اندازه برای سازمان ارزشمند است؟مؤسسه تا چه اندازه برای مشتري ارزشمند است؟ پ. طراحی تجربه مشتریتجربه مشتری در هر تعامل با سازمان بر درآمدهای آينده تأثير می‌گذارد. يك تجربه ضعيف می‌تواند سازمان را با خطر از دست‌دادن برخی يا تمام مشتريان مواجه كند. اجزای سيستم بازخورد عملياتی، سبب افزايش آگاهی سازمان از شكايات مشتری شده، حل برخی از اين شكايات را ميسر می‌‌سازد. اين مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

    مشاهده پست مشابه : گزارش کارآموزی شرکت صنعتی نیرومحرکه
    [ شنبه 26 دی 1394 ] [ 19:48 ] [ ali ][ بازديد : 199 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریانتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری قیف فروشتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری اهداف CRMتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار مديريت crmتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابیتاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینهتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نحوه استفاده از نرم افزار crmتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 13

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو