close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
    رقابتی است را فراهم می کند (دی، 1999؛ مارتین و گربک، 2003؛ ژائو و کاوسجیل، 2006) با توجه به حساسیت آن ، درک پیدایش بازارگرایی کلیدی است (گبهارت، کارپنتر و شری، ...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آمار مطالب
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریکل مطالب : 69
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریکل نظرات : 1

    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آمار بازدید
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد امروز : 110 نفر
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبارديد ديروز : 33 نفر
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد هفته : 111 نفر
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد ماه : 305 نفر
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد سال : 5296 نفر
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد کلي : 34573 نفر

    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری وضیعت آنلاین
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
    بازاریابی و فروش و نیز فعالیتهای تبلیغاتی می گردد. اين امتياز CRM سبب مي شود شركتها خيلي سريع به تغييرات شرايط بازار و ريسك سرمايه گذاري واكنش نشان دهند. بعنوان مثال دولت تصمیم می گیرد نرخ سود سپرده گذاری را افزایش دهد. یک شرکت مشاوره سرمایه گذاری می تواند از این فرصت استفاده کرده و با ترغیب آن دسته از مشتریان خود که تمایل کمتری به سرمایه گذاری با ریسک بالا دارند، سود بالایی را بدست آورد. 5) افزایش نرخ بازگشت سرمایهCRM نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را بالا می برد. شرکتهایی که از سیستم CRM استفاده میکنند گزارش هایی مبنی بر افزایش نرخ بازگشت سرمایه خود بین 5 تا 10 برابر نسبت به زمان قبل از پیاده سازی سیستم CRM داده اند. این افزایش بدلیل افزایش درآمد فروش و کاهش هزینه های بازاریابی و فروش بطور توامان است. CRM بر ارتقاء و توسعه مشتري تمركز دارد. CRM چرخه زندگي مشتري را اندازه مي گيردكه با معرفي مشتري به سازمان شروع شده و با دست كشيدن سازمان و این رابطه با مشتریان است.(23)بازاریابی رابطه مند فهم ومدیریت ارتباطات مشتریان و تامین کنندگان می‌باشد. (24)بازاریابی رابطه مند شناسایی، ایجاد، نگهداری و ارتقای روابط با مشتریان و ذی‌نفعان شرکت است که این امر از طریق ایجاد اعتماد در نتیجه عمل به تعهدات محقق می شود.(25)بازاریابی رابطه مند تلاش برای جلب مشارکت مشتریان ،تامین کنندگان و سایر ذی‌نفعان در فعالیتهای بازاریابی و توسعه شرکت است.بازاریابی رابطه مند به ایجاد روابط بلندمدت و متقابل با افراد و سازمانها و گروههای ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ ونگهداری آنهاست. در بین گروههای ذینفع، مشتــری مهمترین بوده و بازاریابی رابطه مند مشتـــــری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگر چه در ترازنامه شرکتها جایی ندارد اما درحقیقت از همه آن اقلام مهمتــر است. بازاریابــــی رابطه مند، صرفاً به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت تامین کننده مورد نظر گاهی در نقش یک پارتنر، مشتریان بالقوه ای را معرفی می کرد. پس از پیاده سازی سیستم PRM که مبتنی بر Microsoft Dynamics CRM 2011 بود، گزارشات تحلیلی که در اختیار ما قرار گرفت، حقایق شگفت انگیزی را برایمان آشکار کرد. بعنوان مثال مشخص شد که تعداد بسیار کمی مشتری بالقوه از طرف شرکت تامین کننده به ما معرفی شده است ضمن اینکه کمتر از یک درصد مشتریان بالقوه مشتری واقعی بوده اند. این یعنی اینکه این ارتباط برای ما نه تنها هیچ سودی نداشته، بلکه ضرر هم داشته است. بهمین دلیل خیلی زود موضع ما در برابر شرکت تامین کننده به موضع قوی تری تبدیل شد و توانستیم ارتباط با شرکت تامین کننده مورد نظر را با شرایط دلخواهمان وفق دهیم.یکی از بهترین سیستمهایی که تاکنون برای PRM و VRM تولید شده است، سیستم Dynamics CRM 2011 مایکروسافت می باشد که امکانات بسیار زیادی را در اختیار سازمانها قرار می دهد. شرکت مایکروسافت در کمپین های بازاریابی خود توضیح می این منافع مالی می‌تواند توسط رقبا تقلید شود و هیچ گونه تمایزی را به طور دائم برای شرکت به وجود نخواهد آورد.دومین رویکرد این است که علاوه بر منافع مالی به مشتریان منافع اجتماعی اعطا کرد. رویکرد سوم عبارت است از اضافه کردن پیوند های ساختاری به منافع مالی‌ و اجتماعی.(2)مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) فیلیپ کاتلر صاحب نطر نامی بازاریابی، مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) را بخشی از مفهوم کسب و کار الکترونیکی می داند که استفاده از ابزارها و سکوهای الکترونیکی را برای هدایت امور شرکت ها تشریح می کند و موسسات را قادر می سازد که به مشتریان خود سریع تر و دقیق تر، در دامنه زمانی و مکانی وسیع، و با هزینه کمتری، خدمات رسانی کرده، بتوان کالاها و خدمات به مشتری را سفارشی سازی و اختصاصی سازی کرد(Kolter). همچنین می توان ECRM را ابزار جذب و حفظ مشتریان ارزشمند از نظر اقتصادی، و دفع و حذف موارد غیر ارزشمند اقتصادی (Romano)؛ ترکیب نرم افزار، مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

    مشاهده پست مشابه : گزارش کارآموزی شرکت صنعتی نیرومحرکه
    [ چهارشنبه 4 فروردين 1395 ] [ 13:29 ] [ ali ][ بازديد : 208 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریانتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری قیف فروشتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری اهداف CRMتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار مديريت crmتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابیتاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینهتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نحوه استفاده از نرم افزار crmتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 13

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو