مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری حفظ خواهد شد زیرا آنان مشاهده خواهند کرد که بصورت مداوم خدماتی با کیفیت بالا به آنها عرضه می شود. در طولانی مدت، این تجربیات مثبت تبدیل به افزایش وفاداری مشتریا...
|
|||
|
![]() بانکها با افزایش مشتریان ارزنده و تراز اول خویش و ایجاد رضایت موثر در مشتریان به طور بیسابقهای به سودآوری خود میافزایند. بنابراین شایسته است که در بازار رقابت تنگاتنگ کنونی بانکها، بر اساس بند 2 و 3 سیاست کلی اصل 44 قانون اساسی و احتمالا با عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی (WTO) و به تبع آن تاسیس بانکهای خارجی در ایران و در ضمن با توجه به خصوصی شدن تعداد زیادی از بانکهای دولتی و همچنین اختلاف ناچیز سود بانکی در بخش جذب منابع و مصارف پایین بانکهای دولتی و خصوصی، بانکها را ملزم مینماید هر چه سریعتر برای حفظ مشتریان خویش، چارهاندیشی نمایند و چاره آن تنها در بازاریابی رابطهمند و مشتریمداری موثر تجلی مییابد. امروزه این حقیقت غیرقابل انکار وجود دارد که کفه ترازو و قدرت بازار به طرف مشتریان سنگینی میکند. مشتریان امروز فرصتهای بیشتری برای مقایسه خدمات در اختیار دارند و مدیریت مالی آنها پیچیدهتر شده است. بنابراین روابط خلاق .به تازگی، LCCS کره جنوبی، برای ورود به بازار مسافت های طولانی برای غلبه بر کسری مالی انباشته تلاش می کند. با توجه به نیروهای پنج گانه پورتر، آن آسان است برای ایجاد LCCS و حفظ هزینه موقعیت رهبری بازار در مسافت های کوتاه نسبت به مسافت های بلند یکی است (شو، 2007). با این حال، در کره جنوبی، زمان پرواز از همه پرواز داخلی کوتاه است، در حدود 1 ساعت، و بر این اساس مشکل به عملکرد سود پایدار توسط عامل به عنوان یک مسافت های کوتاه تنها در یک بازار محدود داخلی است. اگر آن اجتناب ناپذیر برای برای LCCS ورود به بازار مسافت های طولانی است، نتایج این مطالعه برای ایجاد یک استراتژی بلند مدت برای رقابت مفید خواهد بود. به عنوان یک موضوع البته، LCCS باید مزیت هزینه در بازار مسافت های طولانی حفظ کند چونکه مسافران نسبت به قیمت حساس هستند، با این حال، LCCS باید به اهمیت کیفیت خدمات به عنوان ملموس و پاسخ نادیده بگیرد، همانطور که و یا منطقه ای ترک کرد، ارائه خدمات مکمل در پرواز به جای خریداری امکانات رفاهی و ارائه تکالیف صندلی به جای صندلی رزرو شده. LCCS در حال دست آوردن اقتصاد قابل توجهی از طریق ناوگان مشترک هستند، هزینه توزیع کم با استفاده از اینترنت، خدمات نقطه به نقطه، و بلیط غیر قابل استرداد است. از این رو، LCCS در کره جنوبی تلاش می شود شرکت های هواپیمایی برجسته با ارائه خدمات با کیفیت برابر با FSCS، به رغم هزینه های پایین تر است (موسسه حمل و نقل کره، 2007).مقررات زدایی در سال 1987 باعث فروپاشی مرز از کیفیت خدمات هواپیمایی بود. LCCS یک محصول از این مقررات زدایی هستند. LCCS کره جنوبی نیز پس از مقررات زدایی و آزادسازی در کره جنوبی پدید آمده، با استفاده از استراتژی های کرایه کم و کیفیت خدمات است. علاوه بر این، رگرسیون خدمات هوایی داخلی با FSCS کره جنوبی، که به طور مستقیم راه اندازی خدمات گلوله قطار با سرعت بالا در سال 2004 باعث شد، یکی دیگر از عوامل تسریع ظهور فروشسیستم Microsoft CRM قابليت جامع مدیریت بازاريابي و فروش را براي برنامهريزي، بودجهبندي، اجرا و اندازهگيري موفقیت برنامه های بازاريابي و فروش فراهم ميآورد. Microsoft CRM امکانات بی نظیری از جمله دسته بندی مشتریان، توانمندیهای منحصربفرد در مدیریت کمپین، اطلاع رسانی به مشتریان هدف، تحلیلهای استراتژیک برای افزایش کارایی برنامه های بازاریابی، بالا بردن اثربخشی و پیگیری برنامه های بازاریابی در اختیار مدیریت بازاریابی سازمان شما قرار خواهد داد. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM رتبه بندی و دسته بندی مشتریانبسیاری از شرکتها مایل هستند تا مشتریان خود را رتبه بندی کرده و برنامه های خاصی را برای هر گروه از مشتریان خود داشته باشند. بعنوان مثال در نظر گرفتن تخفیف ویژه برای مشتریان خوش حساب و یا مشتریانی که میزان خرید بالایی داشته اند. گاهی ممکن است که شما نیاز داشته باشید مشتریان خود را با معیارهای مختلفی دسته بندی کنید. ![]() مشاهده پست مشابه : گزارش کارآموزی شرکت صنعتی نیرومحرکه [ دوشنبه 9 آذر 1394 ] [ 15:11 ]
[ ali ][ بازديد : 142 ]
آخرين مطالب ارسالي
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 13
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی][ طراحي : قالب سبز] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir] |