مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
ر این نیازها، واحدهای بازاریابی می‌توانند از ویژگی‌های دیگری استفاده کنند که در بسته اصلی هر سیستم CRM ای وجود ندارد. مانیتورین گ فعالیت‌های وب سایت، یکپارچه سا...
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آمار مطالب
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریکل مطالب : 69
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریکل نظرات : 1

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آمار بازدید
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد امروز : 1 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبارديد ديروز : 13 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد هفته : 37 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد ماه : 175 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد سال : 1452 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد کلي : 30729 نفر

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری وضیعت آنلاین
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریافراد آنلاین : 1 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
نیم پیام خود را به گروهی ا ز مشتریان هدف به درستی ارسال کنیم یکی از اصول و بنیان‌های بازاریابی به حساب می‌آید. پست الکترونیک ارسال این پیام را برای ما به مراتب آسان تر کرده است (و البته مردم نیز می‌توانند به راحتی آن‌ها را نادیده بگیرند.)واحد بازاریابی نیازمند عملیات درونی به خصوصی در سیستم CRM خود می‌باشد که بتواند مشتریان ر ا دسته بندی کرده و سپس پیام‌های هدفداری را به آن‌ها ارسال کند.استفاده از خدمات شرکت‌های ارسال کننده پست‌های الکترونیکی انبوه بسیار راحت‌تر است از اینکه بخواهیم این کار را از طریق دامنه‌های اینترنتی شرکت انجام دهیم. ارسال مستقیم پست الکترونیکی به چنین شرکت‌هایی روش بسیار کارآمدی به حساب می‌آید.پیگیری پاسخ پست‌های الکترونیکی همانطور که ارسال پست الکترونیکی برای پیاده سازی یک سیستم بازاریابی موفق دارای اهمیت است، اینکه بدانیم چه کسی به این پست‌های الکترونیکی پاسخ داده و یا حتی به آن توجه نموده است نیز دارای اهمیتی فوق العاده می‌باشد. پیگیری پاسخ و دریافت امری حیاتی به نظر می‌رسد. با داشتن این اطل اعات در سوابق هر یک از مشتریان CRM، پیگیری این موارد راحت‌تر خواهد شد. مطلب مرتبط: اگر این چالش‌ها را در کار خود دارید، CRM بهترین راه حل است. فرم‌های اینترنتی یکپارچه بر روی وب سایت شرکت مقدار حجیمی از صفحات اینترنتی وجود دارد که برای یک هدف ایجاد شده‌اند: جمع آوری افزایش یافته و مشتریان جدید جذب شوند.اهمیت عملکرد متقابلبا رشد روزافزون نیاز و تقاضا برای عملکرد متقابل بین برنامه‌ها و پلتفرم‌های مختلف در محیط‌های م حاسباتی امروزی، مشتریان هر دو برنامه می‌توانند هم از طریق Salesforce1 و Salesforce به اطلاعات Office دسترسی پیدا کرده، آن‌ها را به اشتراک گذاشته و آن‌ها را ویرایش کنند. این امکان می‌تواند هر نوع نقص موجود بین شرکت‌ها را از بین ببرد. بر خلاف ابزارهای یکپارچه سازی third-partyکه پرهزینه هستند، این شراک ت جدید امکان یکپارچه سازی رایگان را برای مشترکین Office 365 فراهم آورده است. این شراکت برای "دزدیدن" مشتریان از طرف یکی از دو شرکت طراحی نشده است بلکه هدف آن گسترش پلتفرمی است که Salesforce می‌تواند در آن نصب شده و مورد استفاده قرار گیرد. در ۲۹ ماه می امسال، مایکروسافت با انعقاد قرارداد شراکت بلندمد ت با شرکت رقیبش salesforce.comدنیای مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM را شگفت زده کرد. ساتیا نادلا مدیر اجرایی مایکروسافت و مارک بنیوف رییس و مدیر اجرایی Salesforce.comدر یک نشست خبری در ۲۹ می شرکت کرده و آغاز شراکت جدیدشان را اعلام کردند. این دو شرکت اعلام داشتند که شراکت استراتژیک آن‌ها با هدف توسعه ر اهکارهای جدیدی توسعه یافته است که برنامه‌ها و پلتفرم‌های CRM شرکت salesforce.com را با برنامه‌های office و windows مایکروسافت ارتباط می دهد تدر کل زمانیکه در مورد تعداد مراحل قیف فروش صحبت می‌کنیم، هرچه این تعداد کمتر باشد بهتر است. با این وجود برای تعریف فرایند فروشتان نیاز به مراحل کافی دارید.زمانیکه در حال از دست دادن درصد مش تریان احتمالی در هر مرحله از چرخه هستید، سریعاً این موضوع را بفهمید. به طور کلی شما بیشترین مقدار مشتری را در مرحله اول (مرحله "مشتری احتمالی") از دست می‌دهید و هر چه به جلو می‌روید این مقدار کمتر می‌شود. به همین خاطر است که نام قیف را بر آن نهاده‌اند.میزان درصدی که شما در هر مرحله از دست می‌دهید از کسب و کاری به کسب و کار دیگر متفاوت است. قانون کلی این است که شما برای هر فروش کامل به ده مشتری احتمالی نیاز دارید. با این وجود با کمی تجربه در بحث قیف فروش شما می‌توانید درصد موردنظرتان را به دست آورید.این نرخ تبدیل یک متریک مهم و حیاتی برای فرایند فروش به حساب می‌آید. اگر شما نرخ تبدیلتان را بدان ید می‌توانید پیش بینی کنید که چه میزان فروش را باید انتظار داشته باشید تا بتوانید به تعداد مشتریان احتمالی دست پیدا کنید. در مرحله اول تا آنجا که می‌توانید اقدام به جذب مشتری احتمالی کنید تا قیفتان از همان اول پر بوده تا فروش تا آخر قیف ادامه داشته باشد.توجه داشتن به تعداد در مرحله اول قیف فروش عامل مهمی به شمار می‌رود زیرا تمام فرایند فروش از آن نشأت می‌گیرد. سعی کنید قیفتان را همیشه پر نگه دارید و زمخرید این کار برای آن‌ها آسان و طبیعی نخواهد بود که آدرس شرکت شما را در ذهنشان به خاطر به سپرند. یکی از روش‌هایی که شما می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید این است که یک رسانه اجتماعی فعال، دوستانه، قابل دسترس و تعاملی برای آن‌ها ایجاد کنید تا باعث شود آنان در هر زمانی با شما ارتباط داشته باشند. کان ال‌های اجتماعی خود را با نرم افزار CRM مرتبط سازید تا بتوانید به یک دید کلی از تعاملات مشتریان با کسب و کارتان دست پیدا کنید. سپس نمایندگان فروش و پشتیبانی شما با تمام اطلاعاتی که برای ارائه خدمات به موقع نیاز دارند تجهیز خواهند شد. به مشتریانتان خدماتی بی نظیر ارائه دهیدیک محصول یا خدمات عالی می‌تو اند مشتریان جدیدی را جذب کند، اما در اغلب اوقات این تجربه مثبت خدمات دهی به مشتریان است که می‌تواند آنان را به شما وفادار نگه دارد.کسب و کار شما چگونه می‌تواند تأثیر مثبت و ماندگار بر روی مشتریان داشته باشد؟ با بهره بردن از ابزار گزارش دهی سیستم CRM می‌توانید به صورت پیوسته و منظم کارایی بخش‌های پشت یبانی از مشتریان را نظارت و ارزیابی نمایید. اگر موارد خاصی وجود دارد که برطرف کردن آن‌ها نیاز به زمانی طولانی دارد، باید یک فرایند درجا داشته باشید تا بتوانید به سرعت مشکل را شناسایی نمایید. به این مشکل اولویت داده و تیم خود را اصلاح نمایید و مطمئن شوید که رضایت مشتری برآورده خواهد شد.یک آیتم ک مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

مشاهده پست مشابه : معرفی برنامه مدیریت چک های بانکی
[ جمعه 22 اسفند 1393 ] [ 20:34 ] [ ali ][ بازديد : 145 ]
آخرين مطالب ارسالي
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریانتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری قیف فروشتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری اهداف CRMتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار مديريت crmتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابیتاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینهتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نحوه استفاده از نرم افزار crmتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
صفحات سایت
تعداد صفحات : 13

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو