مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آمار مطالب
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریکل مطالب : 69
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریکل نظرات : 1

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آمار بازدید
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد امروز : 13 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبارديد ديروز : 0 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد هفته : 14 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد ماه : 152 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد سال : 1429 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد کلي : 30706 نفر

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری وضیعت آنلاین
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریافراد آنلاین : 2 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
از شرکت ما داشته باشه . با هرچه بیشتر شدن مشتری ها – مثلا به واسطه اینترنت – دیگه این امکان بوجود نمی آید که مدیران ارشد با تک تک مشتریای مهمشون روابط خوبی برقرار کنند .از طرف دیگه کارمندها هم قادر نیستند چنین رابطه ای رو با مشتری ها ایجاد کنند و وضعیت زمانی بدتر می شه که ما بدونیم که فرضا 100 کارمند متفاوت با رفتارهای متفاوت ، تحصیلات متفاوت ، دانش متفاوت داریم و هرکدوم برخورد خاص خودشون رو با مشتری خواهند داشت .اما بدتر از همه اینها اینه که خیلی کارمندان دید کلی از استراتژی شرکت ندارند و در ضمن آموزشهای لازم جهت برخورد مناسب با مشتری برای رسیدن به اهداف شرکت رو هم ندیدند!! مدیریت این مسائل و کنترل اونها برای ایجاد تجربه خوب برای مشتری می شه CRM .حالا اگر همه چیز خوب پیش بره چی می شه ؟ طبیعیه که ما مشتری هایی خواهیم داشت که به سیستم وفادارند . در نظر داشته باشیم که مشتری وفادار تنها بخشی از بازار که رقبا نمی تونند چشم بهش داشته باشند مستقیم و غیر مستقیم به عنوان مثال، نوآوری، وفاداری مشتری، کیفیت محصول و در نهایت عملکرد شرکت می باشد. (گرین استین، 2008؛ جیمنز- جیمینز و سگارا- ناوارو، 2007؛ کیرکا و همکاران، 2005). جالب توجه است، ادبیات سابقه بازارگرایی، گر چه همچنان آموزنده است توجعات کمتری به توسعه شده، به عنوان مثال، کمی در مورد چگونگی گردانندگان کلیدی بازارگرایی از جهت گیری گسترده استراتژیک شرکت که شامل عناصری مانند میل خطر، پرخاشگری، جهت گیری های آینده شناخته شده است، (مورگان و استرونگ، 2003؛ ونکاترامان، 1989). در حالی که بازارگرایی است، که خود را به عنوان جهت گیری استراتژیک قالب کرده است (ژو، ییم و تزه، 2005)، و با سایر ابعاد جهت گیری استراتژیک برای درک پیامدهای عملکرد، خود را کنار هم قرار داده است (هالت و کچن، 2001؛ نوبل، سینها و کومر، 2002)، کمی در مورد چگونگیهای مختلف تاثیر ابعاد دیگر جهت گیری های استراتژیک و یا تعیین بازارگرایی شناخته شده است. با توجه به ارتباط با مشترى، پيداكردن نيازهاى او، اصلاح آنها و در يك نگاه «مديريت روابط با مشترى» را دارد، امتياز بزرگى را براى خود ذخيره ساخته ‌است.اصطلاح CRM يا «مديريت روابط با مشترى» مجموعه اى از اسلوب‌ها، نرم‌افزارها و امكانات اينترنتى است كه به يك شركت امكان مديريت ساخت‌يافته روابط‌اش با مشترى را مى‌دهد. به‌عبارت ديگر فن مديريت روابط با مشترى، عبارت است از «پياده‌سازى يك راه‌حل جامع كه با يكپارچه كردن افراد، فرآيند‌ها و فناورى يك ارتباط بى‌نقص، بين تمام فعاليت‌هاى مربوط به مشترى برقرار مى‌كند، تا ارتباط ما را با تمام مشتريان‌‌مان بيشينه كند». به‌عنوان مثال ممكن است شركتى يك بانك‌اطلاعاتى در مورد مشتريان‌اش تهيه كند تا مديران، فروشند‌گان، ارائه‌كنندگان خدمات و حتى خود مشترى به اين اطلاعات دسترسى پيدا كرده و نيازهاى مشتريان و محصولات را با هم مقايسه كنند، محصولاتى كه مشتريان مختلف خريده‌اند را ببينند و ... .***پياده‌سازى سيستم‌هاى CRM پيچيده و 2008 و 2009 تبدیل شده بود. در مجموع از 67 گزارش، این وضعیت، در حالی که 7 ، نشان دادند که هیچ تغییری در محدودیت های قرار داده شده در سیاست ها و رویه وجود نداشته باشد. از لحاظ اقدامات برای جبران این مشکل، یک مخاطب نوشت: "دولت تلاش بسیار کمی برای توضیح تغییرات نظارتی خود را به عموم مردم [و اثرات محدود کننده خود را در سیاست ها و روشهای شهودی مالی] آنها [مشتریان] اغلب شنیدن در مورد آن برای اولین بار از ما. "اقدامات اصلاحی میانگین معدل برای هشت مناطق عملیاتی اشاره در بالا، 0.7- بود. این به این معنی که افسران معتمد در نمونه به این نتیجه رسیدند که رضایت مشتری در طول سال 2008 و 2009 تغییر زیادی نکرده است. کاهش وجود دارد، اما با توجه به تحولات اقتصادی و اجتماعی آن زمان، یک نفر می تواند به آسانی پیش بینی کند که به طور متوسط ممکن است خیلی بیشتر به سمت منفی از مقیاس بوده باشد. این مشکل ممکن است مربوط به انواع اقدامات اصلاحی انجام شده توسط بخش مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

مشاهده پست مشابه : گزارش کارآموزی شرکت صنعتی نیرومحرکه
[ چهارشنبه 8 مهر 1394 ] [ 18:15 ] [ ali ][ بازديد : 169 ]
آخرين مطالب ارسالي
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریانتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری قیف فروشتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری اهداف CRMتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار مديريت crmتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابیتاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینهتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نحوه استفاده از نرم افزار crmتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
صفحات سایت
تعداد صفحات : 13

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو