close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 69
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 20 نفر
    بارديد ديروز : 0 نفر
    بازديد هفته : 26 نفر
    بازديد ماه : 26 نفر
    بازديد سال : 654 نفر
    بازديد کلي : 13948 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    انیکه احساس کردید در حال خالی شدن است تلاشتان را دو برابر کنید. همچنین به این موضوع توجه داشته باشید که هر چه مشتری احتمالی مراحل را جلوتر می‌رود، ارزش او بیشتر خواهد شد. درحالیکه هیچگاه از مشتریان احتمالی غافل نمی‌شوید، مشتریان بالقوه در مراحل بعدی قیف ارزش بیشتری پیدا کرده و اینکه زمان و تلاش بیشتری را بر روی آن‌ها صرف کنید کار ارزشمندی خواهد بود.به زمانی که ط ول می‌کشد یک مشتری احتمالی تبدیل به مشتری ثابت شود توجه داشته باشید. هر صنعت چرخه مخصوص به خودش را دارد، اما اگر بتوانید این زمان را سرعت ببخشید مسلماً درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.یک قیف فروش مؤثر نه تنها ابزار مهمی برای فروش می‌باشد، بلکه به شما کمک می‌کند تا فرایند فروشتان را نیز مدیریت کنید. این استراتژی به شما امکان می دهد که نتایج فروشتان را با شیوه ای دانه ای Granular پیش بینی و پیگیری کرده و به شما اجازه می دهد که دید خود از کارایی فروش را از حالت خوش بینانه به حالت واقع بینانه تغییر دهید. متریک‌های ردگیری و تحلیلی نبض تپنده سازمان‌هایی هستند که سعی دارند بفهمند که امور بازاریابی و خدمات دهی به مشتریان تا چه حد موفق بوده است. برخی از سازمان‌ها این کار را به درستی انجام داده و با استفاده از متریک‌های صحیح ردگیری، این شرکت‌ها می‌توانند به راحتی برندشان را معروف سازند. دیگر سازمان‌ها نیز وقت و هزینه فراوانی ریام در هفته اول کمپین است. پس از آن به مدت سه هفته هر هفته یک پیام و سپس هر ماه یک پیام برای حفظ تازگی و یادآوری کسب و کار خود در ذهن مشتری بالقوه ارسال می شود.این برنامه زمانبندی حداکثری است که برای بسیاری از مشتریان ممکن است زیادی باشد. این امر مهم است کهپاسخ مشتریان به کمپین خود را بررسی کنید. اگر تعداد زیادی از پیام ها خوانده نشده باشد، این نشانه خوبی است که شما بازاریابی بیش از حد می کنید. شما می توانید با سیستم Microsoft CRM خود برنامه زمانبندی مورد نظر خود را طراحی کرده و اجرای آن را به سیستم Microsoft CRM بسپارید. پیامهایتان را متنوع کنیدقانون کلی خوب این است که هیچ گاه پیام مشابهی را به مشتری بالقوه دو بار ارسال نکنید. پیام های جایگزین در یک بازه زمانی داشته باشید. بدین ترتیب مشتری بالقوه پیام های تکراری را نمی بیند.سیستم Microsoft CRM شما گنجینه ای از اطلاعات در مورد مشتریان و مشتری بالقوه هایتان است. از این اطلاعات برای شخصی سازی پیام خود استفاده کنید. نه تنها رابطه ای با مشتری برقرار میکند، بلکه به شما این امکان را می دهد تا پی امتان را به گروههای هدف دقیق تری ارسال نمایید.البته مانند هر چیز دیگری، این عمل نیز می‌تواند بیش از حد انجام شود. از همه اطلاعات در مورد مشتری بالقوه استفاده نکنید. اغلب اشاره به مشتری بالقوه به وسیله نام کافی است. اطلاعات بیش از حد وحشت اید. این الگوریتم خصوصیات مشترک بین گروه‌های پاسخ دهنده و گروه‌هایی که پاسخی نداده‌اند را پیدا می‌کند. با نگاه به تاریخچه فعالیت یک مشتری در سیستم CRM می‌توانیم میزان تخفیف آن مشتری را مشخص سازیم، اما این روش برای تعمیم یک موق عیت به دیگر مشتریان مناسب به نظر نمی‌رسد. تحلیل‌های پیشگویانه با استفاده از سیستم CRM گروه‌های مشتریان ثابت یا احتمالی را تحت نظر قرار می دهد تا بتواند الگوی موردنیاز را به دست آورده و احتمال اینکه تخفیف موردنظرمان مورد پذیرش قرار گیرد را افزایش دهد.مطلب مرتبط: بسته‌های پیاده سازی CRM خروجیالگوریتم های مدلسازی مختلف، خروجی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند که می‌توان آن‌ها را تفسیر کرده و برای ارائه تخفیف مؤثر و به هنگام به کار برد. الگوریتم‌هایی که با استفاده از اطلاعات سیستم CRM مدل سازی شده‌اند، بیان می‌کند چه زمانی برای ارائه تخفیف مناسب بوده و چه زمانی نمی‌باشد. این قوانین به شیوه‌های متعدد بر روی مشتریان اجرا می‌شوند. برای اهداف بازاریابی، مشتریان ثابت و احتمالی در داخل سیستم CRM در قالب یک گروه دسته بندی می‌شوند و سپس پیغامی مبنی بر ارائه تخفیف به آن‌ها ارسال می‌شود. سوابق فردی مشتریان ثابت و احتمالی به این شیوه علامت گذاری می‌شوند که به ارائه تخفیف پاسخ بلی داده‌اند یا خیر. سپس در داخ ل خود سیستم CRM این مشتریان به‌صورت خودکار دسته بندی می‌شوند و مدیر باوم ارتباط با مشتریانمان را تضمین می‌کند. هدف چنین تخفیف‌هایی این است که بتوانیم خطوط جدیدی از کسب و کار را برای خود به دست آورده، مشتریانمان را در مقابل رقبا حفظ کرده و یا تنها حس گرفتن پاداش را به مشتریان القا کنیم. تخفیف‌های نامناسب در بسیاری از موارد، شرکت‌ها باید از ارائه تخفیف خودداری کنند. اگر مشتری می‌تواند همان خرید از شما را بدون تخفیف انجام دهد، پس هیچگاه اقدام به ارائه تخفیف نکنی د. اگر مشتری احتمالی با قیمت مشکلی ندارد اما به خاطر دلایل غیرمالی اقدام به خرید نمی‌کند، تخفیف می‌تواند ارزش محدودی داشته باشد. در این مورد یا موارد دیگر، تخفیف ممکن است به ارزش و اعتبار شرکت در نظر مشتریان آسیب جدی وارد کند.اگر به مشتریانتان بیش از حد مجاز تخفیف بدهید، آن‌ها به این موضوع عادت کرده و در آینده نیز انتظار تخفیف از شما خواهند داشت. تحلیل‌های پیشگویانه خط سیری را به شرکت‌ها ارائه می‌دهند که چه زمانی بهترین موقع برای ارائه تخفیف به مشتریان بالقوه و بالفعل خواهد بود. در داخل سیستم CRM تاریخچه ارتباطات و خریدها موجود است. اگر به شیوه ای صحیح مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند، همین سوابق می‌توانند ورودی موردنیاز شما برای ایجاد مدل‌های پیشگویانه مناسب برای ارائه تخفیف‌های هدفمند باشند.مطلب مرتبط: پیاده سازی CRM در جستجوی تعادل صحیح شرکت‌ها می‌توانند از الگوریتم‌های مختلفی استفاده کنند.

    مدیریت ارتباط با مشتری
    [ سه شنبه 29 ارديبهشت 1394 ] [ 17:08 ] [ ali ][ بازديد : 131 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    قیف فروش تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    اهداف CRM تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
    نرم افزار مديريت crm تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابی تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
    رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    نحوه استفاده از نرم افزار crm تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟ تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 13

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو