مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آمار مطالب
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریکل مطالب : 69
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریکل نظرات : 1

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آمار بازدید
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد امروز : 11 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبارديد ديروز : 0 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد هفته : 12 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد ماه : 150 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد سال : 1427 نفر
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریبازديد کلي : 30704 نفر

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری وضیعت آنلاین
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریافراد آنلاین : 3 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
ارتباط با مشتریان می‌توانیم به سادگی سهمیه فروش را مدیریت کنیم.با این وجود بسیاری از شرکت‌ها هنگام محاسبه عملیات فروش فراتر از سهمیه فروش نمی‌روند. اینگونه شرکت‌ها برای تولید متریک‌ه ای معنادار از صفحات گسترده Excel استفاده می‌کنند. برای اکثر آن‌ها این تنها راهی است که می‌توانند گزارش فروش خود را ارائه دهند.خوشبختانه بسیاری از نرم افزارهای CRM به صورت پیش فرض دارای ماژول ساده گزارش دهی هستند. بسیاری از آن‌ها ماژول‌های گزارش دهی سفارشی و برخی از آنان نیز مانند سیستم Microsoft CRM ماژول‌های تحلیل کسب و کار و داشبود با امکانات حرفه ای و کامل ارائه می‌دهند. مطلب مرتبط: نرم افزار Microsoft CRM آن دسته از شرکت‌هایی که اقدام به خرید ماژول‌های اضافی می‌کنند به ندرت پیش می‌آید که از آن به نحو شایسته و صحیحی استفاده کنند هر چند چنین بسته‌هایی نیازمند دانش IT یا فنون مهارتی خاصی برای پیاده سازی صحیح بوده و برای نگهداری یا به‌روزرسانی آن‌ها باید اطلاعات کافی در اختیارتان باشد.با این حال کاربران به راحتی می‌توانند متریک‌های موردنظرشان را از سیستم CRM به دست آورند حتی اگر از دانش فنی کمی برخوردار باشند. در ذیل به چند متریک اشاره می‌کنیم که بدون استفاده از سیستم CRM به دست آوردن آن ‌ها کار مشکلی خواهد بود. زمان بسته شدن فروشطولانی کردن دوره فروش برای بسیاری از شرکت‌ها یک مشکل به حساب می‌آید. یام‌های اینگونه سیستم‌ها را نداشته و سریعاً تلفن را قطع می‌کنند). هیچ کس دوست ندارد از آن‌ها استفاده کند و شما هم تا آنجا که ممکن است استفاده از آن‌ها را باید به عنوان آخرین گزینه در نظر بگیرید.مطلب مرتبط: پنج ویژگی حیاتی در سیستم CRM که بخش بازاریابی به آن نیاز داردهیچ یک از موارد ذکر شده در بالا مسائل مهم و عمده ای نیستند، اما اگرچه کوچک و ناخودآگاه هس تند، می‌توانند باعث ناراحتی مشتریان شده و آن‌ها را از خدمات و کسب و کار شما ناراضی نگه دارند. حتی شما مجبور نیستید، برای مقابله با آن‌ها هزینه‌ی زیادی صرف کنید. شما صرفاً باید مشتری خود را در مرکز توجه کسب و کارتان قرار دهید و به این فکر باشید که چه کاری می‌توانید انجام دهید که مشتری شما حس و تجربه خوبی نسبت به شرکت و کسب و کار شما داشته باشد.هر چقدر سعی کنید مشتریانتان کمتر با این مسائل مواجه شوند، میزان رضایت آن‌ها افزایش یافته و اعتبارتان نزد آنان فزونی خواهد یافت. متریک‌ها نیروی حیاتی CRM ها و همچنین کسب و کار شما به شمار می‌آیند. بدون اینگونه سنجش‌ها شما نمی‌دانید که دقیقاً چگونه کارها را انجام داده و در چه مواقعی نیازمند اصلاحات هستید. متاسفانه همه متریک‌ها به شیوه ای برابر ایجاد نشده‌اند. برخی نسبت به دیگری بهتر بوده و تعداد اندکی نیز صرفاً مضر و مهلک هستند! این گفته قدیمی را به خاطر داشته باشید: مراقب باشید چه چیزی ره موفقیتتان شود. از سوی دیگر انتخاب متریک‌های نامناسب و غلط می‌تواند باعث سردرگمی شما شده و مانع دستیابی شما به موفقیت در کسب و کارتان شود. د از واحد فروش، بخش بازاریابی دومین بخشی است که می‌تواند از سیس تم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) استفاده و یا از آن سوء استفاده کند. اکثر سیستم‌های CRM کارکردهای مبتنی بر بازاریابی و مختص به آن را به خوبی ارائه می‌دهند. هنوز هم برای بسیاری از سیستم‌های CRM، فرایندهای بازاریابی نوعی چاره اندیشی برای روندهای آتی به حساب می‌آید.اکثر شرکت‌ها هنگام خرید و یا تعویض یک سیستم CRM، به واحد فروش اجازه می‌دهند تا فرایند ارزیابی را انجام دهند. این کار جنبه‌های مثبت زیادی دارد. سیستم CRM مسلماً بیشترین تأثیر خود را بر روی عملیات فروش یک شرکت می‌گذارد. علاوه بر این، مدیریت فروش از طریق سیستم‌های CRM امری حیاتی به نظر می‌رسد.واحد بازاریابی نیز به همین موارد نیازمند است. د ر زیر به پنج کارکردی که اکثر واحدهای بازاریابی در سیستم CRM نیازمندند اشاره می‌کنیم و این درحالی است که این موارد در برخی سیستم‌ها مثل Microsoft CRM وجود دارد و هر سیستم CRM ای در بازار این امکانات را در اختیار شما نمی کذارد. یکپارچه سازی پست‌های الکترونیکی انبوه اینکه بتوانیم پیام خود را به گروهی ا ز مشتریان هدف به درستی ارسال کنیم یکی از اصول و بنیان‌های بازاریابی به حساب می‌آید. پست ا365 و Salesforce.com را فراهم می آوردتا دسترسی به اطلاعات و محتوای موردنیاز برای فروش، خدمات و بازاریابی را به‌صورت عملی از هر مکانی امکان پذیر سازد. برنامه‌های آتی شامل دسترسی، به اشتراک گذاری و ویرایش عملکردهای محتوای Office در داخل Salesforce1 از طریق Office Mobile ، Office for iPad و Office 365 می‌باشد. سرویس‌های OneDrive for Business و Microsoft SharePoint Online نیز به‌صورت یکپارچه برای ذخیره سازی برای کاربران Salesforce عمل می‌کنند. همچنین این نرم افزار امکان کارکردن با برنامه Microsoft Outlook را نیز دارد. کاربران می‌توانند اطلاعات Salesforce خود را به Microsoft Excel وارد کنند.این شراکت برای Dynamics CRM چه معنایی را در بر دارد؟ مشتریانی که می‌خواهند اطلاعات CRM خود را به Salesforce منتقل کنند می‌توانند در مورد Starfish ETL تحقیق کنند، که هم اکنو ن نقشه از پیش طراحی شده ای را برای انتقال بین Salesforce و Microsoft Dynamics CRM آماده کرده تا عملیات انتقال به سهولت بیشتری صورت پذیرد. این نقشه این امکان را فراهم می‌آورد که اطلاعات Dynamics CRM نسخه‌های 4.0 ، 2011 و 2013 را به Salesforce وارد کند. ستون‌های سفارشی می‌بایست در این انتقال ایجاد شون د تا برنامه‌های به راحتی اجرا شوند، اما دستورالعمل‌های جزئی در داخل یک فایل instructions.txt ارائه شوند.لازم نیست که شما اطلاع مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

مشاهده پست مشابه : معرفی برنامه مدیریت چک های بانکی
[ چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394 ] [ 16:12 ] [ ali ][ بازديد : 173 ]
آخرين مطالب ارسالي
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریانتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری قیف فروشتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری اهداف CRMتاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار مديريت crmتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابیتاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینهتاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نحوه استفاده از نرم افزار crmتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
صفحات سایت
تعداد صفحات : 13

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو