مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری |
|||
|
![]() بی حوصله شدهاند. فرهنگ ما به گونه ای افراد را شرطی کرده است که از شما انتظار خدمات آنی دارند، بدون اینکه به رسانه توجهی داشته باشند. در هر جایی که ممکن است، زمان انتظار را برای مشتریانتان کاهش دهید. خواهید دید که مشتریان شما از این کار شما تقدیر خواهند کرد. یکی از موارد خاص انتظارکشیدن این است که د. اگر مشتری احتمالی با قیمت مشکلی ندارد اما به خاطر دلایل غیرمالی اقدام به خرید نمیکند، تخفیف میتواند ارزش محدودی داشته باشد. در این مورد یا موارد دیگر، تخفیف ممکن است به ارزش و اعتبار شرکت در نظر مشتریان آسیب جدی وارد کند.اگر به مشتریانتان بیش از حد مجاز تخفیف بدهید، آنها به این موضوع عادت کردهینکه چگونه میتوانند بر روند کلی فروش تأثیرگذار باشند، باید بهطور مستمر در جریان باشد و به خودی خود به اندازه یک کتاب مطلب ارزشمند دارد.در کسب و کارهای مشتری محور، چیزهای کوچک معانی بزرگی را در بر دارند. قیمت و خدمات شاید دلایل اصلی باشند که مشتریان با شما معامله میکنند. اما مواردی مثل زمان انتظارپیاده سازی صحیح بوده و برای نگهداری یا بهروزرسانی آنها باید اطلاعات کافی در اختیارتان باشد.با این حال کاربران به راحتی میتوانند متریکهای موردنظرشان را از سیستم CRM به دست آورند حتی اگر از دانش فنی کمی برخوردار باشند. در ذیل به چند متریک اشاره میکنیم که بدون استفاده از سیستم CRM به دست آوردن آن ![]() مشاهده پست مشابه : دانلود پایان نامه تدوین استراتژي براي شرکت همکاران سیستم تبریز [ چهارشنبه 17 دی 1393 ] [ 1:27 ]
[ ali ][ بازديد : 210 ]
آخرين مطالب ارسالي
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 13
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی][ طراحي : قالب سبز] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir] |