مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری, مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری | |||
|
اما هزینه بسیاری به بار خواهد آورد.اگر به دنبال متریکهای قابل انجام هستیم باید یک یا چند متریک را با متریکهایی که برای اندازه گیری کارایی، گزینه بهتری هستند جایگزین کنیم. یکی از متریکهای محبوب، تعداد شکایات است.باید به این نکته جالب هم اشاره کنیم که اگر انتخاب متریکها صرفاً به خاطر این است که مخاص میبایست سرنخ باشد یا مشتری احتمالی کار سختی خواهد بود.کسب و کاری به کسب و کار دیگر متفاوت است. قانون کلی این است که شما برای هر فروش کامل به ده مشتری احتمالی نیاز دارید. با این وجود با کمی تجربه در بحث قیف فروش شما میتوانید درصد موردنظرتان را به دست آورید.این نرخ تبدیل یک متریک مهم و حیاتی برای فرایند فروش به حساب میآید. اگر شما نرخ تبدیلتان را بداناهکارهای جدیدی توسعه یافته است که برنامهها و پلتفرمهای CRM شرکت salesforce.com را با برنامههای office و windows مایکروسافت ارتباط می دهد تا بهره وری مشتریانشان دوچندان شود. جزییات این همکاری در زمان اعلام آن فاش نشد.نادلا از این همکاری ابراز خوشحالی کرده و توضیح داد که مایکروسافت چگونه میتواند به وبلاگ خود خوش امدید
[ يکشنبه 14 دی 1393 ] [ 11:31 ]
[ ali ][ بازديد : 155 ]
آخرين مطالب ارسالي
چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393 چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟ تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393 سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393 قیف فروش تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393 اهداف CRM تاريخ : پنجشنبه 11 دی 1393 نرم افزار مديريت crm تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابی تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 نحوه استفاده از نرم افزار crm تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟ تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
صفحات سایت
تعداد صفحات : 13
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |